باطنی: اکران‌های دانشگاهی «جای خالی» ادامه دارد

«محمد صادق باطنی» تهیه کننده مستند «جای خالی» درباره وضعیت اکران این مستند گفت: «این مستند توسط آقای کمیل سوهانی ساخته شد و من هم تهیه‌کننده‌ی این اثر بودم. اولین نمایش «جای خالی» در جشنواره عمار امسال بود که موفق به تصاحب فانوس جشنواره هم شد.»

کارگردان مستند «او با ما» افزود: «همچنین 28ام بهمن ماه جاری در دانشگاه شهید بهشتی از «جای خالی» به طور رسمی رونمایی شد و هم اکنون نیز دانشگاه‌های مختلف در حال اکران این مستند هستند.»

bateni

کارگردان مستند «دوپینگی ها» پیرامون استقبال دانشگاهیان از این مستند عنوان کرد: «چون زمان زیادی از پایان جشنواره‌ فجر نمی‌گذرد، استقبال دانشجویان از کارهای داستانی بیش از آثار مستند است. همین موضوع باعث شده که ما از شرایط اکران‌های دانشگاهی، یک رضایت نسبی و متوسط داشته باشیم.»

وی پیرامون بازخوردهای این مستند افزود: «هدف ما در این مستند پیداکردن جاهای خالی است که منجر به بروز برخی آسیب‌های اجتماعی می‌شود. برای همین در هر دانشگاهی این مستند به نمایش درآمد، پیرامون این موضوع بحث شد. همچنین ما تقریبا برای تمام مصاحبه شوندگان این مستند که از میان مطرح‌ترین اساتید دانشگاه در حوزه‌ی علوم انسانی و مدیران باسابقه‌ فرهنگی کشور بودند، اکران خصوصی داشتیم که آن‌ها هم از کلیت مستند ابراز رضایت کردند.»

منبع: رجانیوز

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *