مستندهای مردمی درباره سوریه، بهترین منبع کشف حقیقت است

توبایس دراکولی مستندساز استرالیایی اعلام کرد که قصد دارد مستندی از این سفر بسازد. دراکولی معتقد است قطعا این مردم و رسانه‌های حق‌طلب هستند که می‌توانند بگویند در سوریه چه می‌گذرد و این دیدگاه مردم قطعا درست‌تر از دیدگاهی است که غرب و رسانه‌های آن مانند فاکس‌نیوز به مسئله سوریه دارد.

دراکولی گفت: اغلب رسانه‌های غربی می‌گویند که بشاراسد یک دیکتاتور است و او باید برای بسیاری از اتفاق‌های کشور پاسخگو باشد. همچنین او را مسئول حملات شیمیایی به مردم خود می‌دانند، اما هیچگاه از شورشی‌ها و جنایات آنها صحبتی در رسانه‌های خود منتشر نمی‌کنند و فقط از آنها حمایت می‌کنند. آنها قصد دارند جنگ سوریه را یک جنگ داخلی معرفی می‌کنند، در حالی که واضح است که قدرت‌های بین‌اللملی در این قضیه درگیر هستند.

این مستندسازی استرالیایی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در مقابل جنایات شورشیان سوریه سکوت کرده‌اند گفت: آنها فقط دفاع‌های سربازان بشاراسد را نشان می‌دهند و حرفی از شورشیان به میان نمی‌آورند. ما سعی داریم که با این مستندها دید بهتری را به مردم غرب یا مخاطبان شبکه‌های غربی ارائه دهیم.

میهمان خارجی حرکت بین‌المللی زائران صلح افزود: اگر مردم دنیا می‌خواهند واقعیت سوریه را بفهمند باید همراه ما به سوریه بیایند. متاسفانه مردم دنیا به چیزهایی که به آنها نشان داده می‌شود اعتماد می‌کنند و جایگاه رسانه‌هایی که بتوانند تصویر درستی از سوریه را نشان دهد کاملا خالی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *