ترسیم جنایات شیمیایی علیه ایران در بازی‌ رایانه‌ای «نفس‌های سوخته»

میلاد میثمی، مدیرعامل استدیو سپید طراحان پارسیان از ساخت بازی رایانه‌ای ایرانی به نام «نفس‌های سوخته» در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

در متن خبری که این فعال فرهنگی منتشر کرده، آمده است: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین قربانیان سلاح‌های شیمیایی است، می‌بایست با ابزارهای رسانه‌ای مختلف این امر را به گوش جهانیان رساند و جنایاتی که علیه این ملت در دوره هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته را توسط رسانه‌های نوین و پرطرفدار برای جهانیان ترسیم کرد و به تصویر کشید.

در این راستا بازی رایانه‌ای با موضوع جنایات شیمیایی صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس طراحی و مراحل پایانی تولید خود را سپری می‌کند.

در این بازی رایانه‌ای سعی شده است مظلومیت قربانیان شیمیایی به تصویر کشیده شده و حامیان رژیم جنایتکار بعث به نسل جوان معرفی گردد.

نسخه برون مرزی این بازی در مرحله بعدی تولید می‌شود تا صدای مظلومیت قربانیان و مصدومین سلاح های شیمیایی علی الخصوص شهدا و جانبازان شیمیایی ایران اسلامی به جامعه بین الملل نیز رسانده شود. این محصول با سرمایه گذاری بخش خصوصی و به همت هنرمندان و متخصصین ایرانی طراحی و در حال تولید است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *