عرضه ۳۰ هزار نسخه از «مفاتیح‌الحیاة» در نمایشگاه کتاب تهران

مهدی حسین‌تبار مسئول اطلاع‌رسانی انتشارات اسراء با اشاره به حضور این انتشارات در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران گفت:‌ «مفاتیح‌الحیاة» پرفروش‌ترین اثر این انتشارات است که از چاپ صد و شصت و چهارم تا چاپ صد و هفتاد آن را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهیم کرد. بنابراین در مجموع 30 هزار نسخه از این اثر را در 6 چاپ به نمایشگاه خواهیم آورد.

وی ادامه داد: هم چنین 4 مجلد از تفسیر تسنیم‌، شامل جلدهای 30 تا 32 نیز در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد که مجلد سی‌و دوم هم‌اکنون مراحل پایانی نشر را می‌گذراند.

مسئول اطلاع‌رسانی انتشارات اسراء با اشاره به دیگر اثر این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران گفت:‌ جلد نهم «ادب فنای مقربان» نیز برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران منتشر می‌شود،‌ اکنون 8 جلد از این مجموعه 12 جلدی منتشر شده است، این زیارت که در مجموع 12 صفحه مفاتیح‌الجنان را به خود اختصاص داده است،‌ در این 12 جلد شرح داده شده است.در جلد نهم 17 فراز از زیارت جامعه کبیره بیان شده است،‌ یگانگی و پاکی ارواح، نور و طینت اهل بیت(ع)‌، حضور نوری امامان(ع) در عرش،‌ بهره‌مند ساختن بشر از نعمت وجود امامان(ع)،‌ مهمترین شناسه پیروان امامان(ع) از جمله موضوعاتی است که آیت‌الله جوادی آملی در این مجلد آن‌ها را شرح داده است.

حسینی‌تبار هم‌چنین از عرضه جلدهای چهارم و پنجم مجموعه «نسیم اندیشه» در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:‌ این مجموعه، محصول پرسش‌های شفاهی و مکتوبی است که در موضوعات قرآن، عترت، عرفان، فقه و حقوق اجتماعی، فلسفه و کلام و … به محضر آیت‌الله جوادی آملی ارائه شده و به فراخور سطح علمی مخاطبان پاسخ یافته است.

«فرهنگ‌نامه حج عمره»،‌ نیز دیگر اثری بود که حسین‌تبار به عرضه آن در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: در مجموع  157 اثر از سوی انتشارات اسراء در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود که 137 عنوان آن به زبان فارسی و مابقی به زبان عربی است. هم‌چنین حدود 113 اثر نیز به صورت نرم‌افزاری و دیجیتالی عرضه می‌شود. کلیه آثار نیز باتخفیف 15 درصدی عرضه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *