ساخت زندگی اولین فرمانده سپاه در مستند «ما نیز روزگاری»

حاجعلی محمدی تهیه کننده و کارگردان مجموعه «ما نیز روزگاری» که با هدف ثبت خاطرات شفاهی شخصیت‌های برجسته انقلاب در شبکه مستند تولید می‌شود و پیش از این به زندگی عزت الله مطهری و محسن رفیق دوست پرداخته است، ضمن اعلام این خبر افزود: قصد داریم در سری جدید «ما نیز روزگاری» خاطرات جواد منصوری را از دوران قبل و پس از انقلاب و مبارزاتشان با رژیم پهلوی به تصویر بکشیم. ضمن اینکه خاطرات ایشان تا زمان رحلت امام خمینی (ره) نیز در این مستند بازسازی می‌شود. بخصوص اینکه وی تنها بازمانده انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش هستند که ارتباط نزدیک و خوبی با شهید بهشتی داشته‌اند و خاطرات زیادی را از ایشان نقل می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: تفاوت این مجموعه با سری‌های قبلی «ما نیز روزگاری» در این است که در کنار روایت دکتر منصوری و بازسازی نمایشی برخی از خاطرات ایشان، اعضای خانواده وی نیز در روایت خاطرات ما را یاری خواهند کرد.

این تهیه کننده مستند از شروع ضبط برنامه در استودیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این مجموعه در سی قسمت تولید می‌شود که برهه‌های مختلف زندگی دکتر منصوری را به تصویر می‌کشد. همچنین زندگی سردار جعفری و مهدی غیوران نیز به زودی در قالب «ما نیز روزگاری» ساخته خواهد شد.

«ما نیز روزگاری» با هدف ثبت خاطرات شفاهی شخصیت‌های برجسته انقلاب در شبکه مستند سیما تولید می‌شود. در سری قبلی این مجموعه در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای روایتی متفاوت از زندگی عزت الله مطهری به تصویر کشیده شد. همچنین در 41 قسمت خاطرات کودکی تا نوجوانی، فعالیت‌های سیاسی، مبارزه‌های انقلابی و فعالیت‌های محسن رفیق دوست چهره شناخته شده سیاسی کشور در سال‌های انقلاب، از زبان خودش روایت شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *