نوع برخورد دولت دهم و یازدهم با مستندهای انتقادی حائز اهمیت است

به گزارش سفیرفیلم، انتقادهای برخی مسئولین و روزنامه های زنجیره ای جبهه اصلاحات به محتوای مستند «من روحانی هستم»، واکنش های مختلفی را در پی داشته است. +Reza Norouzi کاربر فعال شبکه اجتماعی گوگل پلاس در صفحه خود درباره این موضوع می نویسد:

Quotation نه به یاد دارم و نه حتی در جستجوهایم به حتی یک هزارم این واکنش دولت یازدهم از سوی دولت قبل دست پیدا نکردم.

متن کامل این یادداشت را در زیر بخوانید:

رضا نوروزی- شاید به یاد نداشته باشید، اواخر عمر دولت قبل بود، سال 91، مستندی به نام «کدام انحراف» از محصولات سفیرفیلم ساخته و توزیع شد، مستندی که چه از نامگذاری و جه ازمحتوا بسیار بسیار جدی تر، کار شده تر و تندو تیزتر بی پروا بر دولت قبل تاخته بود و در یک کلام در پی اثبات انحراف دولت مردان قبلی بود!

نوع برخورد دولت قبل با این مستند، در قیاس با برخورد دولت  تدبیر و امید با مستندی که بدون حتی یک خط جانبداری و یا سخن غیر مستند تنها در پی ارائه تصویر کامل تری از رییس جمهور است، بسیار حایز اهمیت است.

نه به یاد دارم و نه حتی در جستجو هایم به حتی یک هزارم این واکنش دولت یازدهم از سوی دولت قبل دست پیدا نکردم. ای کاش قدردان فضای باز نقد دولت قبل بودیم و ای کاش دوستان مستندساز این بار بهتر افراد مختلف را بشناسند!

ببینند چه کسانی بخاطر زدوبندهای سیاسی خود حاضرند پا بر روی حق بگذارند و این چنین آتش بیار توپخانه جاسوسان انگلیس باشند. یادش بخیر، 5 میلیون نسخه از «نود سیاسی» علیه رییس جمهور دولت نهم منتشر شد و رییس مجلس احساس خطر نکرد. یادش بخیر، مستند «کنفرانس برلین»!

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *