مستند «تلفن دیپلماسی» در دانشگاه قم اکران می‌شود

سه شنبه مصادف با 16 اردیبهشت ماه، مستند تحلیلی «تلفن دیپلماسی» گزارشی از 100 روز دیپلماسی دولت یازدهم با نگاه به  تبیین دستاورد توافقنامه ژنو در تالار شیخ مفید دانشگاه قم اکران می‌شود.

این مستند که با همکاری تلویزیون اینترنتی روشنگری تولید شده است  اساتید و کارشناسان سیاسی در مورد 100 روز دیپلماسی دولت یازدهم نظر داده اند.  سعید زیبا کلام،  رجبی دوانی، قدیری ابیانه، پرویز امینی، باقری لنکرانی، محمود نبویان، ناصر نوبری، مصطفی کواکبیان، کریمی قدوسی از جمله میهمانانی هستند که در این مستند حضور دارند.

مستند تحلیلی «تلفن دیپلماسی» از جمله فعالیت‌های خودجوش جوانان فرهنگی است که با نگاهی تحلیلی دستاورد توافقنامه ژنو دولت یازدهم را بررسی می‌کند. سجاد هاشمی نویسندگی، کارگردانی و تدوین این مستند را انجام داده است و سیدهادی حسینی فیلمبرداری و طراحی و جلوه های ویژه این کار را علی آهور برعهده داشته اند.

اولین اکران عمومی مستند تحلیلی «تلفن دیپلماسی» مورخ سه شنبه مصادف با 16 اردیبهشت ماه 93 در تالار شیخ مفید دانشگاه قم صورت می گیرد و حضور برای عموم آزاد است.

در روزهای اخیر با روند جلوگیری از اکران مستندها و فیلم هایی ار طرف دانشگاه ها روبرو بوده ایم که در فضای پرداختن به مسئله و گاها انتقاد از دولت یازدهم بوده اند. باید دید مواجه با این مستند چگونه خواهد بود.

139302081243333752625985

مبنع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *