مدیر سفیرفیلم: اتاق فکر رسانه‌ای دولت ضعف جدی در فهم رسانه دارد

مدیر موسسه سفیرفیلم در گفتگویی حواشی پیرامون مستند «من روحانی هستم» گفت: «متوسط فروش روزانه اینترنتی مستند «من روحانی هستم» در این هفته بیش از 10 برابر شده است و روند فروش همچنان به صورت نمایی در حال افزایش است. این محصول به زودی در شبکه توزیع کشوری سفیرفیلم هم قرار خواهد گرفت. در این چند روز شاید به اندازه چند صد میلیون تومان تبلیغ در نشریات و فضای مجازی به صورت رایگان برای سفیرفیلم انجام شده است که ما بابت این اتفاق یک تشکر به دوستانی که تصمیم به این حمله رسانه ای گرفتند بدهکاریم.»

وی در ادامه افزود: «به نظر بنده اتاق فکر رسانه ای دولت ضعف جدی در فهم رسانه دارند. در یکی از خبرها خواندم که آقایان رسانه ای دولت جلساتی را در روزهای چهارشنبه برای هماهنگی و طراحی اقدامات رسانه ای ترتیب داده اند و در یکی از همین جلسات این اقدام هماهنگ برنامه ریزی شده است. ما آماده ایم در همان جلسات شرکت کنیم و در حوزه طراحی و برنامه ریزی رسانه ای به دولت کمک کنیم؛ البته در جهت منافع ملی نه حاشیه سازی و تنش آفرینی بی مورد.»

POSTER-PLUS

مدیر سفیرفیلم درخصوص حاشیه سازی های این چند روز رسانه های طرفدار دولت درباره این مستند بیان داشت: «در این چند روزه مطالب غلط و نادرست بسیاری هم منتشر شده است که بعضی از آنها را به حساب کم اطلاعی می گذاریم، ولی نسبت به برخی دیگر اقدام قانونی انجام خواهیم داد. البته انگار دوستان فقط به سطح رسانه اکتفا نمی کنند و اقدامات دیگری را نیز در برنامه ریزی خود داشته اند. سایت اصلی سفیرفیلم و فروشگاه اینترنتی ما، حملات بسیاری را در این چند روز تحمل کرده است که منبع آن از داخل ایران است.»

وی درخصوص مواضع آقای لاریجانی درخصوص عدم دخالت آقای روحانی در ماجرای مک فارلین گفت: «در کنار این اقدامات قابل پیش بینی، صحبت های آقای دکتر لاریجانی بود که بنده را بسیار متعجب کرد. البته برای چندمین بار است که ایشان صراحتا صحبت ها و مواضع آقای هاشمی را رد و تکذیب می کنند. شنیده ام که ناراحتی اصلی مشاورین آقای رئیس جمهور و حتی شخص ایشان، طرح ماجرای تاریخی مک فارلین است. دلیل این سطح از حساسیت آقایان را در رابطه با این موضوع را نمی دانم. بعد از این واکنش های تند و غیرطبیعی، ما نسبت به ابعاد ماجرای مک فارلین و احتمال ارتباط آن با مسائل امروز نگران شدیم.»

مدیر سفیرفیلم افزود: «به هر حال همان طور که در نامه ما به آقای هاشمی آمده است، اختلاف نظر مربوط به خود آقایان است و ما از شفاف شدن این ماجرا و حواشی آن استقبال می کنیم.»

وی در انتها خاطرنشان کرد: «در انتها باید بگویم که البته ما می دانیم دلیل اصلی هجمه های ضد انقلاب داخلی و خارجی، ارائه چهره واقعی انقلابی از آقای روحانی است. امیدواریم دلسوزان ایشان و همه دوستان، در راستای حمایت از محصولات فرهنگی یک نسخه اینترنتی از این مستند را خریداری کنند و پس از مشاهده اثر، موضع بگیرند.»

منبع: خبرگزاری نسیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *