تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار نفر «من روحانی هستم» را دیده‌اند

گروه چندرسانه‌ای شفق‌مدیا طی بیانیه‌ای نوشت: با آغاز هفته جاری در فضای رسانه ای کشور یک تندباد وزید و گردو غبار فضا را گرفت.

دستگاه جنجال رسانه ای گروهی خاص این بار با حمله به فیلم «من روحانی هستم» ساخته گروه چند رسانه ای شفق تلاش کردند تا آن را یک سی دی تخریبی علیه رئیس جمهور معرفی کنند.

این رسانه ها که آشکارا از فیلمی صحبت میکردند که تاکنون آن را ندیده بودند سعی در القای یک پروژه نوارسازی داشتند. حال آنکه این مستند چهار ماه پیش در فضای رسانه ای کشور معرفی شده و در چندین دانشگاه بزرگ کشور دیده شده بود.

رسانه ها از توزیع سی دی میگفتند در حالیکه مستند در قالب فروش اینترنتی توزیع شده است و بقیه توزیع آن در حد نمایش دانشگاهی است. چند روزنامه کشور به طور زنجیروار شروع به تهمت و تهدید کردند. در روز ابتدایی هجمه با یک مقام رسمی دولت مصاحبه کردند و او با خطاب کردن «تله‌های انفجاری»، «توپخانه» و «تخریب‌چیان» فضایی بیگانه با فضای رسانه ای و فرهنگی را در مورد این مستند ایجاد کرد.

تا چند روز تیتر یک خبرگزاری ها و رسانه های کشور همین هجمه بود. گویی تمامی مشکلات کشور در این خلاصه می‌شود که آیا روحانی، روحانی هست یا نه؟! اما برای ما این معنی دیگری داشت. هجمه هایی علیه مستند و تیم سازنده و تهدیدهای رسانه ای باعث شد مستندی که شاید تا قبل از آن کمتر از ده هزار نفر دیده بودند، در عرض دو روز بازدید آن به طور تقریبی به عدد سیصد هزار رسید. و در حقیقت پیام به مخاطب رسید. یعنی این مستند در منظر افکار عمومی عرضه شده بود.

وقتی پیام به افکار عمومی رسید این رسانه ها رسوا شدند. مردم با دیدن این مستند مشاهده کردند نه تنها هیچگونه تخریبی در آن موجود نیست بلکه حتی متن فیلم نیز از خاطرات آقای روحانی و دیگر نزدیکان ایشان است. و حالا باید این رسانه ها به افکار عمومی کشور پاسخ دهند که با چه هدفی سعی در آشفته کردن اذهان مردم داشته اند؟! با چه هدفی اذهان عمومی را مشوش کردند و به مردم دروغ گفتند؟!

از همان ابتدا برخی دوستانی که مستند را دیده بودند بهت زده از این جنجال آفرینی های رسانه ای از مستند حمایت کردند اما هر چه زمان می گذشت تعداد کسانی که دیده بودند بیشتر می شد و در نتیجه حمایت ها هم بیشتر. در این چند روز پیام های محبت آمیز و حمایت کننده دوستان اینقدر زیاد بود که متاسفانه نتوانستیم آنها را پاسخ دهیم. دانشجویان، طلاب، پیر و جوان. از سرتاسر کشور اسلامیمان برای ما پیام تشکر می رسید. هر کسی با هر ابزار رسانه ای که داشت حمایت کرد. بیانیه های تشکل های دانشجویی، حمایتهای مردمی و همچنین نخبگان سیاسی.

جناح سیاسی هم مهم نیست تا می‌دیدند فیلم روایت منصفانه است حمایت میکردند. چون می دانستند که اگر این اثر فرهنگی اینجا ضربه بخورد دیگر این گروه های فشار رسانه ای به کسی اجازه هیچ اظهار نظری نخواهند داد و حتی جلوی روایت تاریخ را هم خواهند گرفت.

این چند سطر را نوشتیم تا از همه کسانی که این موج اجتماعی را آفریدند و ادامه خواهند داد تشکر نماییم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *