حسینی: شکایت از «من روحانی هستم» آستانه تحمل دولت را نشان می‌دهد

سید مرتضی حسینی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در واکنش به شکایت جنتی، وزیر ارشاد از فیلم «من روحانی هستم» گفت: خاطراتی که در فیلم «من روحانی هستم» آورده شده ۴۴ درصد این خاطرات برگرفته از کتاب روحانی و ۲۰ درصد آن از کتاب خاطرات هاشمی رفسنجانی بیان شده است.

وی افزود: این مستند بر اساس حرف‌ها و خاطرات روحانی و رفسنجانی تهیه شده است و این حرف‌ها و مستندات درست است که مقامات دولتی می‌توانند آن را تایید کنند اما اگر این مستند غلط است چرا تکذیب نمی‌کنند که چنین چیزی وجود نداشته و این درحالی است که هاشمی هنوز در این خصوص و بیان خاطراتی که از کتابش برگرفته شده موضعی نگرفته است.

این نماینده مجلس گفت: این گونه برخورد کردن مقامات دولتی نشان از این دارد که آستانه تحمل دولت تدبیر و امید به چه میزان است.

حسینی گفت: دولت تدبیر و امید به قدری بی‌تحمل است که در برابر چنین اقدامی که از کتب خود آن‌ها مطالب برگرفته شده از خود واکنش نشان می‌دهد.

نماینده مردم قزوین تصریح کرد: نشان دادن برخورد و رفتارهای تند در شأن یک دولت متحمل که از اول بیان کرده است که ما مخالفین خود را تحمل می‌کنیم نیست.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس بیان داشت: دولت متحمل با این رفتارهای خود نشان دادند که این دولت تنها جلوی فعالیت موافقین خود را نمی‌گیرند ولی با کسانی که بخواهند چهره واقعی این دولت را نشان دهد یا اقدامات و فعالیت‌های آنان را نقد کند، می‌گیرند و با آن‌ها مقابله می‌کنند.

حسینی گفت: دولت تدبیر و امید آزادی را تنها برای دگر اندیشن وضد انقلاب می‌خواهد و رفتار برخورد با سازندگان مستند من روحانی هستم نشان از این دارد که رفتار این دولت با عملش در شعار آزادی بیان کاملا در تعارض است.

وی با بیان این مطلب که با توجه به اینکه دست‌های مختلفی در قصه‌های مطرح شده دولت تدبیر و امید دخیل هستند اظهار داشت: اطرافیان روحانی به دنبال خدشه وار کردن به شعار آزادی هستند و‌ای می‌توان بیان کرد که روحانی تحملش بقدری است که اجازه بی‌تحملی را به دیگر اعضای خود می‌دهد.

منبع: خبرگزاری نسیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *