شناسنامه سفیرفیلم | «کدام انحراف؟» مستندی در نقد جریان انحرافی

به گزارش سفیرفیلم، پس از سخنان اخیر دکتر حسن روحانی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران مبنی بر ممنوعیت انتقاد بی شناسنامه، شناسنامه آثار سفیرفیلم به منظور معرفی سابقه فرهنگی- رسانه ای این موسسه در تولید آثار متنوع در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به مرور منتشر می شود.

شناسنامه سفیرفیلم- مستند کدام انحراف؟  Kodam-Enheraf-126x176

این مستند در اواخر دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد سال 92 به کارگردانی رضا صادقی در مدت 37 دقیقه و در نقد جریان انحرافی در موسسه سفیرفیلم تولید شد.

این فیلم روایتی است از دو دوره متفاوت در صحنه سیاست داخلی و خارجی ایران. این مستند به افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی با روی کار آمدن دولت نهم و اتخاذ سیاست تهاجمی در صحنه سیاست خارجی دولت می پردازد. در ادامه به تغییر استراتژی و طراحی غرب برای مقابله با ایران، اشاره می شود؛ تغییری که نهایتا به تغییر در محاسبات، سیاست ها و رفتار و عملکرد مسئولین منجر می شود.

«کدام انحراف؟» تلاش کرده است که با اسناد و شواهد دقیق و نیز با استفاده از نظرات کارشناسان، وقایع مهم و تاثیرگذار کشور در طول سال های ٨۴ تا ٩٢ با تأکید بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تحلیل کند.

تغییر گزینه غرب در مواجهه با ایران، تبیین تأثیرات فتنه ٨٨، بیداری اسلامی، مذاکره با امریکا و انتخابات آزاد از جمله مسائل بررسی شده در این محصول است. در این مستند، برای اولین بار شاهد تصاویری از یک چهره جنجالی سال های اخیر هستیم؛ اسفندیار رحیم مشایی!

اخبار، مصاحبه ها و مقالات پیرامون مستند را می توانید از اینجا بخوانید. همچنین برای خرید این مستند به فروشگاه سفیرفیلم مراجعه کنید.

تیزر مستند در ادامه آمده است:

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/safirclip/kodam-enheraf.mp4′ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2013/08/kodam-enheraf.png’]

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *