رسایی: هیچ مشکل قانونی، توهین و تخریبی در «من روحانی هستم» وجود ندارد

مهم‌ترین محورهای سخنان حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس، بدین شرح است:

– من مستند «من روحانی هستم» را ندیده بودم، طی چند روز اخیر حساس شدم و این مستند را نگاه کردم، حقیقت این است که هیچ مشکل قانونی، هیچ توهین و هیچ تخریبی در این مستند وجود ندارد، اگر چیزی در این مستند هست که به مذاق دولت خوش نمی‌آید، مربوط به کارنامه آنان است باید بروند کارنامه خود را درست کنند و اصالت خاطرات خود را زیر سوال ببرند؟

– دستگاه قضایی برای دفاع از سازندگان این مستند ورود کند، بچه‌های سازنده این فیلم باید احساس امنیت کنند، قوه قضائیه مستندات سازندگان را بخواهد آنها را تطبیق دهد و حقیقت را اعلام کند. این درست نیست که تا کسی نقد می‌کند عده‌ای قلدرمآبی می‌کنند و با سوءاستفاده از تریبونی که در صدا و سیما در اختیار دارند، مظلوم‌نمایی می‌کنند، این وضعیت به دیکتاتوری می‌انجامد.

– بعنوان یک آدم پیگیر مسائل کشور که با چهره‌های کشور آشنایی دارد، اعلام می‌کنم، این مستند، یک مستند نجیب در نقد آقای روحانی است که خاطرات ایشان که پراکنده بوده است را جمع کرده، اگر اشکالی به این مستند وارد است به عملکرد خود آقای روحانی برمی‌گردد.

– واقعیت این است که موضوع اصلا خود مستند نیست، موضوع این است که دولت با کاهش مقبولیت حتی در نزد هواداران خود مواجه شده، به همین خاطر دولت برای پوشاندن اشکالات خود مسأله مستند “من روحانی هستم” را بزرگنمایی می‌کند. دولت می‌خواهد اشکالات خود در توافق “ننگین ژنو”، سوالات مردم در خصوص چرایی انفعال دولت دربرابر توهین‌های غربی‌ها و وضعیت یارانه‌ها را لاپوشانی کند.

– من این مستند را از سه چهار ماه قبل در دست عده‌ای دیده بودم، اما آن موقع هیچ حساسیتی روی این مسأله وجود نداشت، سوال این است که چرا بعد از گذشت چند ماه دولت به تازگی روی این موضوع حساس شده؟ راز این مسأله در چیزی جز “کاهش محبوبیت” دولت نیست.

منبع: خبرگزاری نسیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *