شناسنامه سفیرفیلم | «مصاف» روایتی تاریخی از یک دهه جریان‌سیاسی انقلاب

به گزارش سفیرفیلم، پس از سخنان اخیر دکتر حسن روحانی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران مبنی بر ممنوعیت انتقاد بی شناسنامه، شناسنامه آثار سفیرفیلم به منظور معرفی سابقه فرهنگی- رسانه ای این موسسه در تولید آثار متنوع در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به مرور منتشر می شود.

شناسنامه سفیرفیلم- مستند مصاف 1postere-masaaf-Nahayi-126x176

این مستند تاریخی در اواخر دولت دهم به کارگردانی علی عبدالوهاب در 77 دقیقه ساخته شد. موضوع اصلی مستند، روایت تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی پس از رهبری آیت الله خامنه ای است.

درواقع با تمام شدن جنگ و فوت حضرت امام (ره) فصل جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی آغاز می شود و آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب برگزیده می شوند. هاشمی رفسنجانی با شعار سازندگی و توسعه اقتصادی، خاتمی با شعار اصلاحات و توسعه سیاسی و احمدی نژاد با شعار عدالت پای به عرصه می گذارند. در طول این سال ها تحولات سیاسی و اجتماعی شگرفی در جامعه رخ می دهد، ولی یک چیز ثابت است: مبارزه جمهوری اسلامی ایران با انواع تهدیدات داخلی و خارجی که سعی دارند انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کنند.

«مصاف ۱» اولین قسمت از مستند دوقسمتی «مصاف» است که شرح تحولات ده ساله اول یعنی ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۸ و رویارویی جریان های مختلف را بازخوانی می کند.

اخبار، مصاحبه ها و مقالات پیرامون مستند را می توانید از اینجا بخوانید. همچنین برای خرید این مستند به فروشگاه سفیرفیلم مراجعه کنید.

تیزر مستند در ادامه آمده است:

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/safirclip/masaaf-tizer.mp4′ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/safirclip/images/masaaf-tizer.JPG’]

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *