معرفی دوره جدید آموزش مجازی سینمایی سفیرفیلم+کاتالوگ مقدمه

به گزارش سفیرفیلم، معاونت آموزش این موسسه طبق وعده قبلی از هفته جاری سیر جدیدی از آموزش مجازی سفیرفیلم  را آغاز می کند. این سیر که در ادامه دروس قبل منتشر می گردد، مجموعه ای از دروس پیشرفته آموزش سینمایی سفیرفیلم است.

همچنین معاونت آموزش سفیرفیلم طی اطلاعیه ای به ارائه مقدمه ای از محتوای سیر جدید، اهداف، خصوصیات و ضرورت های آن پرداخته است. متقاضیانی که قصد مطالعه و پیگیری سیر جدید را دارند، حتما از انتهای همین خبر جزوه مقدمه را تهیه کنند.

افزایش سه جزوه در هفته با آغاز سیر جدید آموزشی از هفته آتی

بنابر گفته محمدصادق باطنی معاون آموزش سفیرفیلم، این موسسه از هفته آتی با ارتقای سطح آموزش مجازی خود، روال انتشار جزوات آموزش مجازی را به سه جزوه در هفته افزایش می دهد. لذا مخاطبان محترم در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه منتظر جزوات آموزش مستندسازی باشند.

tadvin

در ادامه متن اطلاعیه دوره جدید آموزش مجازی سینمایی سفیرفیلم به همراه کاتالوگ معرفی آن منتشر می شود:

با نام و یاد خدا و به لطف و یاری او

دوره جدید آموزش سینمایی سفیرفیلم، دوره ای است در مورد هنر مخفی سینما، دوره ای در مورد راز زنده شدن تصاویر، دوره ای در مورد نیرویی که در عرض چند سال یک کار علمی ابتدایی را از اختراعی جالب و با مزه به محبوب ترین، موثرترین و پولسازترین قالب هنری جهان تبدیل کرد. دوره ای در مورد فن و هنری که چون نوشدارویی، جنازه تصاویر متحرک بی معنی را زنده کرد و باعث شد تصاویر گنگ و بی رنگ و رو کم کم به حرف بیایند و جان بگیرند، قصه بگویند، بخندانند و بگریانند، مسخره کنند یا عظمت ببخشند، غافلگیر کنند و بترسانند و به فکر بیندازند.

دوره ای در مورد یکی از مهمترین فوت های کوزه گری سینما، دوره ای در مورد کارگردانی مجدد فیلم، دوره ای که حداقل نیمی و در مواردی تمام فرآیند خلاقه سینمای مستند است، دوره ای در مورد فرآیندی که از نوشتن فیلم نامه شروع می شود و تا فیلم روی پرده به نمایش در نیامده تمام نمی شود، دوره ای در مورد همان چیزی که لومیرها پیدایش نکرده بودند و فکر می کردند دیری نمی پاید که مردم دیگر برای دیدن تصویر اتفاقاتی که اصلش هر روز در مقابل چشمشان اتفاق می افتد پول نخواهند داد.

 دوره ای که به قول شان پن بازیگر و کارگردان می تواند کارگردانی را از خودکشی نجات دهد و اگر شناخت و پیش بینی های کافی از آن در پیش تولید نباشد، کمر فیلم، کارگردان و یا هردو را شکسته و تهیه کننده اش را به عزای مادرش می نشاند. دوره ای که از راز حبس شدن نفس ها تا علت خمیازه ها را عیان می کند، دوره ای برای فهمیدن سرّ اینکه چگونه بعضی ها از وزیدن نسیم فیلمی هیجان انگیز می سازند و عده ای صحنه ی جنگ پر زد و خوردی را کسالت بار و مضحک به تصویر می کشند، دوره ای در مورد فنی که می تواند بازیگری ضعیف را ستاره ای مسلط بر تمام اعضایش جلوه دهد و هنر بازیگری صاحب نام را روی پرده سر ببرد، دوره ای در مورد اصلاح عیوب کارگردانی، گرفتن درزهای قصه ها و روایتها، دوره ای برای یاد گرفتن نحوه تغییر دادن سر نوشت ها، برداشت ها و اهداف از تصاویری واحد، دوره ای در مورد استعاره و تشبیه و قصه گویی و نهایتا دوره ای در مورد سرودن با کلمات سینما.

با احترام و افتخار، مقدمه ای بر دوره آموزش جدید سفیرفیلم تقدیمتان!

برای دریافت کاتالوگ مقدمه سیر جدید آموزش سینمایی از بخش زیر اقدام کنید:

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

یک پاسخ

  1. سلام و دورد بر شما
    ضمن عرض ادب خدمت شما

    ” لینک دانلود فیل پی‌دی‌اف(PDF) غیر فعال یا دچار ایراد لطفا راهنمایی کنید که از میتونم این فایل رو دانلود کنم؟ ”

    ممنون ازشما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *