شناسنامه سفیرفیلم | «مهارنشده» نمایشی از قدرت نرم ایران

به گزارش سفیرفیلم، پس از سخنان اخیر دکتر حسن روحانی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران مبنی بر ممنوعیت انتقاد بی شناسنامه، شناسنامه آثار سفیرفیلم به منظور معرفی سابقه فرهنگی- رسانه ای این موسسه در تولید آثار متنوع در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به مرور منتشر می شود.

Shenasnameh-SafirFilm

شناسنامه سفیرفیلم- مهارنشده

maharnashodeh-126x176

مستند «مهارنشده» پیرامون مسئله پرونده هسته ای ایران و مناقشات بر اثر امکان ساخت سلاح هسته ای توسط ایران سال 1390 توسط مصطفی رضوانی ساخته شد و مورد استقابل بسیاری از دانشجویان و مسئولین قرار گرفت. این فیلم درواقع نمایشی از قدرت نرم ایران در فرایند جنگ نرم در دنیا است که توسط ریاست جمهوری وقت، دکتر محمود احمدی نژاد مورد تقدیر قرار گرفت.

داستان فیلم اینگونه است؛ ترور ۲ دانشمند هسته ای در نوامبر ۲۰۱۰، «محتشم»، دانشجوی پاکستانی مقیم تهران را با پرونده اتمی ایران درگیر می کند. او وادار به بررسی اتهام ایران در ساخت سلاح اتمی شده و در این مسیر، با رخدادهای گوناگونی مواجه می شود.

«مهارنشده» روایتی است جنجالی از جستجوی این دانشجوی پاکستانی در جمهوری اسلامی ایران …

اخبار، مصاحبه ها و مقالات پیرامون مستند را می توانید از اینجا بخوانید.

تیزر مستند «مهارنشده» را از قسمت زیر مشاهده کنید:

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/safirclip/maharnashode/MaharNashode.flv’ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/safirclip/images/Tizere1.JPG’]

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *