اکران مستند «جای خالی» در دانشگاه صداوسیما با حضور اساتید

به گزارش سفیرفیلم، در ادامه اکران های مستند «جای خالی» روز دوشنبه 5 خردادماه از ساعت 10:30 در نشستِ هم اندیشیِ «فرهنگ و رسانه»، این مستند در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صداوسیما پخش و بررسی می شود.

در این برنامه که به همت دانشکده ارتباطات این دانشگاه برگزار می شود دکتر سیدمحسن بنی هاشمی، رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما و دکتر سید بشیر حسینی؛ از اعضای هیات علمی این دانشگاه به همراه سازندگان مستند به بهانه پخشِ آخرین تولیدِ موسسه سفیرفیلم به بحث پیرامون نسبت فرهنگ با رسانه و چگونگی پرداختن به موضوعات فرهنگی در قالب رسانه می پردازند.

jaye khali-seda o sima

مستند «جای خالی»، که توسط تعدادی از دانشجویان دانشگاه صداوسیما ساخته شده است، داستان هنرجوی پروازی را روایت می کند که در مواجهه با آسیب های فرهنگی جامعه خود تصمیم به گفتگو با صاحب نظران این عرصه و ساخت یک مستند از دل این گفتگوها می گیرد.

در این مستند که تلاش شده است کرسیِ آزاداندیشی ­ای پیرامون ریشه­­ آسیب های فرهنگ عمومی و راه های برون رفت از این چالش ها شکل بگیرد، در گفتگو با 16 تن از صاحب نظران به آسیب هایی همچون گسترش دروغ و تنبلی در جامعه، کمبود وجدان کاری در ادارات، ضعف روحیه کار جمعی در مردم، بی انضباطی در رانندگی و دیگر معضلات فرهنگ عمومیِ مردم اشاره شده و ریشه های این مشکلات و راهکارهای برون رفت از این مشکلات به بحث و بررسی گذاشته شده است.

تیزر این مستند در ادامه آمده است:

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2013/11/tizer-jayekhali-safirfilm.ir_.flv’ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2013/11/234.jpg’]

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *