اهدای شناسنامه کامل محصولات سفیرفیلم به دکتر علی جنتی

به گزارش خبرنگار سفیرفیلم، شب گذشته 10 خرداد ماه و در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال نماینده مجموعه سفیرفیلم با وزیر فرهنگ و ارشاد، دکتر علی جنتی دیدار کرد.

این دیدار که پس از پایان آئین اختتامیه و در حین خروج وزیر ارشاد در میان جمع محافظان وی روی داد، به معرفی مجموعه سفیر برای وزیر ارشاد گذشت. نماینده سفیرفیلم در این دیدار با اهدای مجموعه کامل محصولات این موسسه به جنتی بیان داشت: «آقای دکتر جنتی! این مجموعه کامل محصولات سفیرفیلم است که به شما تقدیم می کنیم. من از مجموعه ای هستم که چندی پیش شما با ناملایمتی با آن برخورد کردید.»

600

نماینده سفیرفیلم در ادامه در پاسخ به سوال آقای جنتی که «چرا این حرف را می زنید؟» گفت: «ما توزیع کننده مستند «من روحانی هستم» بودیم و علی رغم آنکه حتی یک نسخه از این فیلم در قالب سی دی توزیع نشده بود، متهم به بدون شناسنامه بودن و پخش گسترده سی دی تخریبی شدیم. کارنامه و محصولات ما مشخص است و این مجموعه محصولات ماست که به عنوان شناسنامه ما به شما تقدیم می شود.»

همچنین جنتی در جواب بیان داشت: «من شما و کارهایتان را دیده ام و با مجموعه تان آشنا هستم.»

در حالی سفیرفیلم نامزد دریافت جایزه در دو بخش از جشنواره هفتم رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد که چندی پیش از سوی بسیاری از مسئولین فرهنگی دولتی و رسانه های همسو با آنها متهم به بدون شناسنامه بودن شده بود.

janati02

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *