حبیبی در حاشیه اکران فیلم «لکه»: شعار «نه غزه، نه لبنان» گناه کبیره بود

محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی که شامگاه روز جمعه 3 مردادماه در ضیافت افطاری خانواده شهدای حزب موتلفه اسلامی و در حاشیه اکران فیلم داستانی «لکه»، سخن می گفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی، حاج ابوالفضل حاج حیدری و شهدای حزب موتلفه اسلامی و تقدیر از حضور حماسی و وحدت آفرین مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس سال 88 که فتنه گران در مقابل راهپیمایی اصلی روز قدس به میدان آمدند، یک نمایش مفتضحانه از طرف ایجاد کنندگان فتنه در خیابان ها بود.

وی تصریح کرد: ایجاد رژیم صهیونیستی در 64 سال پیش در صورتی قابل درک است که از صف بندی دشمنان اسلام مطلع باشیم، ایجاد رژیم صهیونیستی برای تقابل با دنیای اسلام است.

حبیبی گفت: در روز قدس سال 88 سردمداران فتنه در راهپیمایی خود در مقابل مردم حضور داشتند و شعار «نه غزه ، نه لبنان» سر دادند و حالا برخی از اصلاح طلبان بعد از 5 سال از این موضوع تبری می کنند و اما اگر بعد از 5 سال نیز توبه واقعی کرده باشند شاید خداوند متعال برای گناه کبیره آنها تخفیف قائل شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: عده ای تلاش می کنند صورت مساله فتنه 88 را پاک کنند و می گویند اختلافات میان دو رقیب بود در صورتی که بر اساس مستندات فراوان فتنه از ماهها قبل از انتخابات همان سال برنامه ریزی شده بود تا توطئه ای برای براندازی نظام باشد.

وی تصریح کرد: فتنه گران تمام تجربیات انقلاب های رنگی در دنیا را در سال 88 به میدان آوردند. ما عاشورای سال 88 را فراموش نکرده ایم که شعار علیه ولایت فقیه، اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) داده شد و یکی از سران فتنه بعد از عاشورا فتنه گران را خداجوی معرفی کرد.

حبیبی  با بیان اینکه حضور مردم در پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه توطئه ها را خنثی می کند گفت: ما هیچگاه از توطئه دشمنان مصون نخواهیم بود. پاک شدن صورت مساله فتنه 88 یعنی ایجاد فتنه های جدید.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان اظهار داشت: راه اصلی و حفظ انقلاب از حرکت پشت سر رهبری می گذرد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم فیلم داستانی «لکه» ساخته محمدباقر مفیدی کیا پیرامون فتنه 88 و برگزیده جشنواره فیلم مردمی عمار برای حضار به نمایش درآمد.

گزارش تصویری این اکران را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *