نقد و بررسی عملکرد دانشگاه پیام‌‌نور در برنامه «حذف و اضافه»

به گزارش سفیرفیلم، برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه»، در نهمین قسمت خود با موضوع «نقدوبررسی عملکرد دانشگاه پیام‌‌نور» به انطباق توسعه کمی و کیفی دانشگاه پیام نور و مباحثی از جمله فضای آموزشی و صنفی دانشجویان، هیئت علمی دانشگاه پیام نور و امکانات این دانشگاه می‌پردازد.

این برنامه پنج‌شنبه 30 مرداد ماه رأس ساعت 17:15 به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

دکتر ابوالفضل فراهانی، رئیس دانشگاه پیام نور کشور و دکتر محمدعلی کریمی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور میهمانان برنامه «حذف و اضافه» هستند.

این قسمت از «حذف و اضافه» با میزگرد دانشجویی در همین زمینه همراه خواهد بود. همچنین در یکی از آیتم‌های خود با نام «خبرنامه» به بررسی آخرین اخبار و تحولات دانشگاه‌های کشور می‌پردازد.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» به تهیه‌کنندگی رامین شمسایی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و  بررسی  مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد. تاکنون 8 قسمت از این برنامه از شبکه سه سیما پخش گردیده است و موضوعاتی نظیر عدالت آموزشی، نقد پایان نامه‌ها، نقد نظام ارزش‌یابی و امتحانات، وضعیت آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و نقدوبررسی طرح تفکیک جنسیتی مورد کندوکاو قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *