مفیدی کیا: نماهنگ «ایستاده‌ایم ۲» را در خلیج فارس می‌سازیم

محمدباقر مفیدی‌کیا، کارگردان فیلم «لکه» از ساخت کلیپ «ایستاده‌ایم 2» خبر داد و گفت: جلوه‌های ویژه‌ای که برای این کار مد نظر داریم بسیار قوی است و کمتر در چنین کارهایی انجام شده است.

وی افزود: اکنون مشغول انجام دادن کارهای مقدماتی کلیپ «ایستاده‌ایم 2» به ویژه کارهای مربوط به جلوه‌های ویژه آن هستیم. به دلیل جلوه‌های ویژه قوی، مراحل مقدماتی کار نزدیک به 4 ماه طول می‌کشد.

کارگردان فیلم «لکه» ادامه داد: داستان کلیپ در خلیج فارس روی می‌دهد و مربوط به حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه است. به دلیل هوای گرم خلیج فارس کار فیلمبرداری را در پاییز آغاز می‌کنیم که این مرحله دو ماه طول می‌کشد. کلیت این کلیپ همانند «ایستاده‎ایم 1» است و عوامل ساخت و مدت زمان کلیپ تغییر زیادی نمی‌کند.

مفیدی‌کیا خاطرنشان کرد: «ایستاده ایم 2» یک موسیقی کلیپ است که آهنگسازی آن را «امید روشن» بر عهده دارد. تهیه کننده این اثر محمدرضا شفاه است. سرمایه‎گذار این کلیپ حوزه هنری است.

مفیدی‎کیا همچنین از حضور فیلم «لکه» در جشنواره مقاومت خبر داد و گفت: این فیلم توانست در جشنواره عمار جایزه دریافت کند. تمایلی ندارم که «لکه» را در جشنواره‎ای شرکت دهم اما این فیلم در جشنواره مقاومت امسال نیز شرکت دارد. «لکه» در بخش بصیرت این جشنواره رقابت می‌کند.

نماهنگ «ایستاده ایم» داستان گروهی جوان و فعال است که در اقدامی حساب شده تصمیم می گیرند در یک روز آفتابی تهران، بسیار غافل گیرانه در کنار برج آزادی تهران سرودی را به صورت زنده اجرا کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *