آغاز پخش «معراجی‌ها» از هفته آینده

رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما از پخش سریال «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی از روز شنبه هفته آینده 22 شهریور ماه از شبکه یک سیما خبر داد.‌

وی افزود: تمام قسمت‌های این سریال تدوین و مونتاژ شده است و برای پخش از این شبکه آماده است.

سیفی‌آزاد اضافه کرد: این سریال در مجموع تبدیل به 30 قسمت مجموعه تلویزیونی شده و از هفته قبل از دفاع مقدس و در شهریورماه پخش می‌شود.

در اکران نوروزی امسال، فیلم سینمایی «معراجی‌ها» با استقبال همراه بود. نسخه سینمایی این فیلم به‌طور کامل با نسخه سریالی آن که از خرداد سال 93 شروع می‌شود، متفاوت است. داستان این دو اثر هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند.

در خلاصه داستان «معراجی‌ها» آمده است: قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند. اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند که آغاز قصه‌ای می‌شود و گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند … .

مهران رجبی، سید جواد هاشمی، برزو ارجمند، پندار اکبری، نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی، حدیثه تهرانی، حسین مهری، سمانه پاکدل و اصغر نقی‌زاده، رضا رویگری، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، اسماعیل سلطانیان و… از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *