توزیع نسخه خانگی «چ» از 24 شهریور

مجید محسنی، مدیر عامل شرکت هنر اول درباره آخرین وضعیت توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا به خبرنگار مهر گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده نسخه نمایش خانگی این فیلم هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد و از امروز چهارشنبه 19 شهریور ماه پوسترهای تبلیغاتی در سوپر مارکت ها و مراکز عرضه محصولات فرهنگی نصب شده است.

وی ادامه داد: نسخه دی وی دی و بلو-ری فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، روز دوشنبه 24 شهریور به صورت گسترده در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

محسنی در پاسخ به این که قرار بود نسخه نمایش خانگی این فیلم اوایل شهریور ماه توزیع شود چرا این تاریخ به تعویق افتاد؟ عنوان کرد: تصمیم ما بر این بود که این فیلم در همان مقطع زمانی توزیع شود اما مراحل آماده سازی به طول انجامید و توزیع «چ» به این زمان موکول شد.

مدیر عامل شرکت هنر اول در پایان حرف هایش گفت: نسخه بلو- ری فیلم «چ» همزمان با نسخه معمولی آن با قیمتی مناسب در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

«چ» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا است که به روایت دو روز و دو شب از زندگی شهید مصطفی چمران می پردازد، این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

فریبرز عرب نیا، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و… بازیگران آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا هستند.

نسخه نمایش خانگی «چ» در دو قالب DVD 9 و  Blue-ray و با 6 زیرنویس به زبان‌های فارسی برای ناشنوایان، زیرنویس انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی و اسپانیولی همراه با دو سکانس حذف شده فیلم و پشت‌صحنه 100 دقیقه از فیلم، روز دوشنبه 24 شهریور ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *