داوران بخش داستانی و مستند جلوه گاه نور جشنواره فیلم مقاومت مشخص شدند

در بخش کوتاه داستانی و مستند جلوه گاه نور، نقی نعمتی، سید مسعود اطیابی، عباس رافعی، حسن امجدی مقدم و حبیب والی نژاد به داوری آثار نشستند.

مسعود اطیابی تهیه‌کننده، کارگردان و مدیر تولید ایرانی است. وی فعالیت فیلم‌سازی را از سال 1364 با فیلمبرداری از جبهه‌های جنگ آغاز کرد. او هم اکنون در حال طی مراحل پیش تولید فیلم رویای مارسل میباشد که قرار است در برزیل فیلم برداری شود.

عباس رافعی دیگر داور این بخش متولد سال 1341 در شهر شیرازاست. او فارغ التحصیل کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است. وی در سال 1374 بعد از ساخت اولین فیلم داستانی بلندش به نام «راز مینا» اقدام به تاسیس دفتر فیلم سازی فیلم نگاران کرد و تا کنون 11فیلم سینمایی را کارگردانی کرده است.

نقی نعمتی از سال 85 با کارگردانی فیلم سینمایی «آن سه» فیلم سازی حرفه ای را آغاز و تا کنون داور جشنواره های گوناگون داخلی و خارجی از جمله دوره گذشته جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بوده است.

حسن امجدی مقدم در سال 1346 در شهر تهران به دنیا آمد. تحصیلات عالیه خود را در رشته کارگردانی سینما در سال 1372 آغاز کرد و موفق به اخذ مدرک کارشناسی از دانشکده سینما و تأتر دانشگاه هنر گردید. وی دارای سوابق هنری گوناگون در زمینه های عکاسی و فیلمسازی است و داور جشنواره های گوناگونی از جمله جشنواره فیلم مقاومت بوده است.

حبیب ولی نژاد مدیر گروه حماسه و دفاع شبکه اول است روزگار زیادی را در روایت فتح گذرانده بود و معمولا نامش پای ثابت مستندهای روایت بود. با این حال سال 87 از روایت بیرون آمد و بعد از مدتی به شبکه اول بازگشت. او داوری جشنواره های زیادی از جمله فیلم مقاومت را برعهده داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *