برگزاری همایش «اقتصاد بدون ربا» با اکران مستند «فاکتور صوری»

اولین همایش «اقتصاد بدون ربا» به همت گروه اقتصاد پاک و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، با حضور دکتر توتونچیان و حجت‌الاسلام​ والمسلمین ​دکتر مصباحی‌مقدم، 22 مهرماه در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این همایش به همت گروه «اقتصاد پاک» و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از ساعت 15 الی 18 روز 22 مهرماه در تالار جوزی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دکتر توتونچیان از سخنرانان این همایش، استاد دانشگاه الزهرا، عضو تیم نگارنده قانون بانکدرای بدون ربا در سال 62 و برنده کتاب سال جمهوری اسلامی برای کتاب «پول و بانکداری اسلامی و مقایسه آن با نظام سرمایه‌داری» و همچنین حجت‌السلام والمسلمین دکتر مصباحی‌مقدم، اقتصاددان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی است.

در این همایش علاوه بر سخنرانی اساتید حوزه اقتصاد، مستند «فاکتور صوری» در حوزه بانکداری بدون ربا با همکاری مرکز سفیرفیلم سازنده اثر به نمایش درخواهد آمد.

مقالات ارسال شده به همایش اقتصاد بدون ربا توسط موسسه ایتان و همچنین جمعی از فارغ التحصیلان اقتصادی دانشگاه صنعتی شریف داوری شده است و به مقالات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

12.7.93

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *