رونمایی از کتاب «لبیک یاحسین (ع)» به همراه پخش این مستند

به گزارش سفیرفیلم، مراسم رونمایی از کتاب «لبیک یا حسین؛ گفتارهای عاشورایی سید حسن نصرالله»، ‌ساعت 10 صبح روز شنبه 17 آبان‌ماه، با حضور نماینده حزب‌الله در ایران، در مجموعه فرهنگی سرچشمه – شهدای انقلاب اسلامی – برگزار خواهد شد.

همچنین مستند «لبیک یا حسین (ع) کاری از سفیرفیلم در این مراسم به نمایش درخواهد آمد.

در مراسم رونمایی از کتاب «لبیک یا حسین»، سید عبدالله صفی الدین؛‌ نماینده حزب‌الله در ایران، دکتر رکن آبادی؛ سفیر سابق ایران در لبنان و محمدرضا زائری مدیر مسئول انتشارات خیمه حضور خواهند داشت.

کتاب «لبیک یا حسین» همزمان با ایام سوگواری امام حسین(ع)، توسط انتشارت «خیمه» منتشر شده است. این کتاب شامل 15 سخنرانی سید حسن نصرالله – دبیرکل حزب الله لبنان – در مناسبت های مرتبط با واقعه عاشورا در سالهای 1432 تا 1435 است.

781591_528

محمد‌رضا زائری در مقدمه کتاب می‌نویسد:
«در میان گفتارهای حسینی سید حسن نصرالله، از همه مشهور تر و حماسی‌تر سخنرانی او در راهپیمایی کفن پوشان «مسیرة الاکفان» است که به عبارت «لبیک یا حسین» شناخته می‌شود و همه او را در حالی که خود نیز کفن پوشیده بود و با حالتی حماسی و به یاد ماندنی شعار «لبیک یا حسین» را معنا می‌کرد به خاطر دارند. آشکار است که حس و حال بی نظیر و تکرار ناشدنی آن سخنرانی و فضای روانی و احساسی آن محیط را در قالب عبارات و کلمات نمی‌توان بیان کرد… انتشارات خیمه به عنوان ناشر تخصصی در حوزه عاشورا و مناسک آیینی از چند سال پیش قصد داشت به جهت اهمیت این موضوع و ارزش خاص سخنان عاشورایی دبیر کل حزب‌الله لبنان بخش‌هایی از این گفتارها را به زبان فارسی منتشر کند و خوشبختانه سر انجام این کار سامان یافت.»

مراسم رونمایی از کتاب «لبیک یا حسین (ع)» به همراه پخش مستند «لبیک یا حسین (ع)»، شنبه از ساعت ده در تالار گفتگوی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب «سرچشمه» به نشانی میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور برگزار خواهد شد.

در ادامه می توانید مستند «لبیک یا حسین (ع)» را مشاهده کنید:

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/safirclip/labeyk/Labbayk-Ya-Hossain-SafirFilm.ir.flv’ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2014/11/chandresanei-1.jpg’]

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *