آغاز ثبت نام دوره آموزشی عهد

این دوره آموزشی برای دانشجویان و طلاب و سایر علاقه‌مندان حوزه علوم‌ انسانی و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در سال تحصیلی 94-93 برگزار می‌شود.

«عهد» دوره‌ای است برای طرح پرسش از بنیادهای تاریخی و معرفتیِ تفکر و اندیشه امروز. این دوره تلاشی است در حاشیه حوزه و دانشگاه برای جدی گرفتن پرسش از وضع تاریخی ما؛ تا یادآور این وظیفه خطیر برای حوزه و دانشگاه باشد. پیگیری این مسأله مستلزم پرسش از بنیادهای تاریخی و معرفتی علوم انسانی و بازاندیشی در آن‌هاست. از سوی دیگر التفات به معاصر و مواریث فکری تاریخ اسلام و ایران لازمه این مسیر است و بی‌توجه به آن‌ها، همه راه‌ها بی‌راهه است.

دوره آموزشی «عهد» در قالب چهار ترم  و در روزهای پنجشنبه هر هفته برگزار خواهد شد. دانش‌پژوهان هر هفته  علاوه بر شرکت در کلاس‌ها، بسته‌های مطالعاتی مرتبط را دریافت خواهند کرد و هم‌چنین در جلسات مباحثه گروهی به همراه یک استاد راهنما شرکت خواهند کرد و به بحث و گفتگو پیرامون منابع مطالعاتی و مباحث مشخص‌شده می‌پردازند.

13930826000636_PhotoL

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، می‌توانند تا دهم آذر‌ماه به «پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه آموزشی عهد» به نشانی ahdac.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *