شعرخوانی «بیابانکی» و «اسفندقه» در نخستین شب بر آستان اشک

همزمان با فرا رسیدن ماه صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(علیه السلام)، سوگواره عاشورایی «بر آستان اشک» – شب‌های شعر و مرثیه خوانی در مدح و رثای بانوان حرم امام حسین(ع)- به مدت 5 شب از دوم تا ششم آذر ماه از ساعت 18در آمفی تئاتر فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.

لازم به ذکر است در شب نخست این برنامه که مصادف است با دوم آذر ماه شاعران برجسته آیینی همچون سید محمد سادات اخوی، مرتضی امیری اسفندقه، سعید بیابانکی، جواد محقق، علی داودی، علیرضا قنبری، فریبا یوسفی و سید محمد موسوی سجاسی از مداحان اهل بیت “علیه السلام” حضور و در مدح حضرت زینب کبری (س) به شعر خوانی خواهند پرداخت.

خاطر نشان می گردد حضور در این مراسم برای عموم علاقمندان به اهل بیت(علیهم السلام)آزاد است و مراسم قرعه کشی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در پایان هر شب برای یک نفر از عاشقان اهل بیت علیهم السلام انجام خواهد شد.

این برنامه با مشارکت شهرداری منطقه 7، اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران،پایگاه خبری عقیق ، سایت خبری اهل بیت (ع) (ابناء) و فرهنگ سرای ابن سینا در فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *