«فاکتور صوری» مستندی در بیان حقایق نظام بانکداری کشور

مستند «فاکتور صوری» عصر دیروز ۴ آذر ۹۳ به همت جامعه اسلامی دانشجویان و با استقبال دانشجویان در دانشگاه باهنر کرمان اکران شد. رضا ایرانمنش، دانشجویی رشته‌ مدیریت در دانشگاه شهید باهنر کرمان پس از اکران این مستند در رابطه با آن گفت: «فاکتور صوری» مستندی است که در حال حاضر بیان کننده حقایق نظام بانکداری کشور ماست.

وی افزود: خودم رشته‌ مدیریت می‌خوانم و با این عرصه آشنایی خوبی دارم؛ بسیاری از اساتید بخش اقتصاد دانشگاه شهید باهنر کرمان این عقیده را دارند که اگر نظام بانکداری درست شود؛ بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور ما حل می‌شود.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه مشکلات اشتغال خیلی راحت از طریق سپرده‌هایی که در بانک‌ها وجود دارد قابل حل است، گفت: اگر سرمایه‌های موجود در بانک‌ها به بخش تولید تزریق شود بسیاری از مشکلات اقتصادی حل خواهند شد.

ایرانمنش تصریح کرد: فاکتور صوری مستند خوبی بود که خوشحالیم در دانشگاه شهید باهنر کرمان پخش شد و دانشجویان با این نظام بانک‌داری ربوی آشنا شدند.

همچنین فرشته احمدی نژاد، دانشجوی ترم پنجم رشته‌ کارشناسی اقتصاد در دانشگاه شهید باهنر کرمان در رابطه با مستند «فاکتور صوری» گفت: مستند «فاکتور صوری» دغدغه‌مندی یک طلبه را نسبت به اقتصادی که در حال حاضر در مملکت در حال اجراست به نمایش گذاشته است.

وی افزود: ربوی بودن بانک در واقع تنها دغدغه این طلبه نبوده است و بلکه دغدغه‌ دانشجویان و مردم مسلمان نیز است.

دانشجوی دانشگاه باهنر کرمان با اشاره به اینکه حتی در کلاس‌های درس مشاهده می‌کنیم اساتیدی که این مورد را پی‌گیری می‌کنند، متاسفانه جوابی برای این موضوع ندارند.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: در واقع این مستند کمکی برای اساتید است؛ که بدانند ایجاد منشا نظام ربوی از کجا بوده و آیا می‌توان قدمی برای رفع این مشکل برداشت یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *