بلند‌ترین انیمیشن ایران از شبکه پویا پخش می شود

«مهارت‌های زندگی» در ۲۵۰ قسمت تولید شده که مراحل تحقیق و کار‌شناسی آن از ابتدای سال ۹۰ آغاز شده است و از روز دوشنبه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با هدف ‌گیری گروه سنی ۷ تا ۱۴ سال به روی آنتن می‌رود.

این مجموعه انیمیشن قصد دارد به آموزش مهارت‌های مورد نیاز برای زندگی اجتماعی و نکات مربوط به آداب معاشرت بپردازد که با استفاده از ساختارهای خانوادگی شهری و در برخی موارد روستایی، مراتب آموزه‌های مورد بحث را به تصویر بکشد.

داستان‌های «مهارت‌های زندگی» که با تکنیک سه‌بعدی کامپیوتری تولید شده است، حول محور خانواده‌ای فرهنگی و متوسط شکل می‌گیرد که این خانواده یک پسر و یک دختر در سنین دبستان و راهنمایی دارند و با پدربزرگ و مادربزرگ هم خانه هستند. در مقابلِ خانهٔ آن‌ها مجتمع بزرگی قرار دارد که خانواده‌های متعددی در آن زندگی می‌کنند و در همین راستا مسائل گوناگونی اتفاق می‌افتد.

سریال «مهارت‌های زندگی» با مدیریت تولید رضا تقدسی در قالب ۲۵۰ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای و با تکنیک سه‌بعدی کامپیوتری ساخته شده است.

این مجموعه انیمیشن توسط فرخ یکدانه، ارشاد رهبر، مهراب ناصری، بهروز روستایی و امین حسینیون کارگردانی و توسط منوچهر اکبرلو، مهدی شاه‌پیری، برزویه نوروزی و امین حسینیون، حمزه ابراهیم‌زاده، احسان مجیدی، علی اصغر دشتچی، مریم اکبرلو، محمدرضا مرزوقی، طلیعه طریقی، نژلا نوشیروانی، پیام شیرمحمدی، رضا سردار، پریا علی‌محمدی، امیر پرویزپویان و سیدمصطفی حسینیون نوشته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *