مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره جشنواره عمار تمدید شد

باطنی مدیر روابط عمومی جشنواره عمار گفت: با توجه به حجم بالای فیلمسازانی که در حال تولید و تدوین آثار خود هستند و تلاش دارند تا اثرشان را تا آخرین موعد تحویل آثار به پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار برسانند، دبیرخانه جشنواره تصمیم گرفت مهلت ارسال آثار را تا ۱۵ آذر ماه تمدید کند.

وی افزود: کسانی که تا این تاریخ در سامانه ammarfilm.ir فرم ثبت اثر خود را پر کرده اند حتما بایست تا ۱۵ آذر ماه یک نسخه از اثر خود را برای دبیرخانه ارسال کرده باشند. با توجه به آغاز بازبینی آثار توسط هیأت انتخاب، در صورتی که تا این موعد اثری به دبیرخانه جشنواره نرسیده باشد، از حضور در جشنواره امسال باز خواهد ماند. همچنین ذکر این نکته ضروری است که آخرین موعد ارسال آثار از ۱۵ آذر ماه به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و کسانی که آثارشان آماده شده است منتظر روزهای پایانی نبوده و در اولین فرصت ثبت نام آثار خود را در جشنواره پیگیری کنند.

پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از نهم دی ماه ۱۳۹۳ در قالبهای فیلم داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ، فیلمنامه، لوح نگار، مقالات و پژوهشهای سینمایی همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز خواهد شد.

منبع: تریبون مستضعفین

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *