رونمایی از پوسترهای «سرطان مصرف» با موضوع فرهنگ غلط مصرف گرایی

آیین رونمایی بیش از پنجاه پوستر «سرطان مصرف» با موضوع فرهنگ غلط مصرف‌گرایی ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه (۱۱ آذر ماه) با حضور غلام‌علی حداد عادل، استاد «مسعود نجابتی» و با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری پیرامون معضل مصرف‌زدگی در مؤسسه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می‌شود.

این پوسترها به همت نهضت مردمی پوستر انقلاب و مجمع طراحان انقلاب اسلامی اصفهان (آیه) و توسط ۳۳ طراح گرافیست از هفت استان کشور تولید شده است. برگزیدۀ آثار رسیده از طراحان گرافیک سراسر کشور در پاسخ به فراخوان تیرماه ۹۳ و نیز آثار تولید شده در کارگاه‌های پوسترسازی مشهد و اصفهان است که از این پس نیز با کیفیت قابل چاپ، در سایت postermovement.ir در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

در این مراسم نمایش کوتاه «بنگاه آقای خرچنگ» روی صحنه خواهد رفت و رونمایی از کتابچه و نمایشگاه پوسترهای تولید شده، پایان‌بخش این آیین خواهد بود. نهضت مردمی پوستر انقلاب از سال ۸۸ با هدف ترویج گفتمان‌های رهبر معظم انقلاب با زبان بین‌المللی پوستر، با ایجاد شبکه‌ای مردمی از ایده‌پردازان، تولیدکنندگان، آثار گرافیکی، تاکنون به‌ شیوه مردمی نزدیک به ۸۰۰ اثر کیفی تولید و در سراسر کشور منتشر کرده است. «سرطان مصرف»، «ایران جوان»، «جام جنایی» و «رمی جمرات» از آخرین فراخوان‌های این حرکت مردمی بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *