رونمایی از پوستر جشنواره فیلم عمار در خانه شهید احمدی‌روشن

عصر شنبه ۲۹ آذر، حامد بامروت‌نژاد دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار، مهدی زمانپور کیاسری از داوران، محمد صادق باطنی، مسئول روابط عمومی و فیلمسازان درباره خانواده شهید احمدی روشن به همراه جمعی دیگر از مسئولان این جشنواره در خانه شهید مصطفی احمدی روشن حضور پیدا کردند.

۱
حامد بامروت‌نژاد دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار طی ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری جشنواره به خانواده شهید احمدی روشن گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار فارغ از تمام کارکردها و تولید و پخش آثار از بدنه مردمی استفاده می‌کند. اولین بار سال ۸۹ و بعد از فتنه ۸۸ و در جواب درخواست رهبر معظم انقلاب فیلم‌هایی جمع‌آوری و پخش شد و علاوه بر این فیلمسازان و نخبگان و مردم نیز به پخش آثار کمک کردند. این آثار در سراسر کشور، مساجد، مدارس، خانه‌های شهید و حسینیه‌ها پخش می‌شود.

۲
وی ادامه داد: ما به نمایندگی از اکران‌کنندگان کل فیلم‌های جشنواره عمار حضور خانواده شهید احمدی‌روشن رسیدیم تا ارادت خود را نسبت به این خانواده ابراز کنیم و معتقدیم صاحبان اصلی این جشنواره خانواده شهدا هستند و علاوه بر این ارائه گزارش ما نوعی ایجاد دلگرمی برای این خانواده‌هاست. شما می‌توانید به بچه‌ها و خیل بزرگ مردمی که پای کار آمدند، قوت قلب بدهید.
دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار افزود: امسال نادر طالب‌زاده دبیر اجرایی جشنواره و صادق آهنگران دبیر اکران‌های مردمی هستند. تلاش جشنواره این بوده که موضوعات در حیطه انقلاب اسلامی دیده شوند. یکی از موضوعات مهم جشنواره فتنه سال ۸۸ است و موضوعات دیگر شامل تحریم‌های غرب علیه ایران، سوریه، عراق و تکفیری‌ها، نقد سیستم بانکداری، فلسطین، دستاوردهای علمی و صنعتی، امید و تلاش در زندگی روستائیان می‌شود.
با مروت‌نژاد در پایان گفت: خوشبختانه واژه سینمای انقلاب امروزه بعد وسیع‌تری به خود گرفته است. تاکنون ۲۰ اثر درباره شهدای هسته‌ای پخش شده و کار آقای کیاسری نیز درباره شهید مصطفی احمدی روشن است.

۳
در ادامه دیدار با خانواده شهید مصطفی احمدی‌روشن مهدی زمانپور کیاسری از داوران و برگزیدگان و فیلمسازان درباره شهید احمدی‌روشن گفت: خدمت شما رسیدیم تا انرژی و روحیه بگیریم و گام‌های بعدی را سریع‌تر و هموارتر برداریم و ما این انرژی را از ابتدای ورود از روح شهید گرفتیم. من در حال حرکت با خانواده بودم که عکس شهید احمدی‌روشن را دیدم و به نظرم خیلی زیبا بود. در آغاز نمی‌خواستم فیلمی بسازم اما وقتی دوستی به من زنگ زد و پیشنهاد ساخت این فیلم را به من داد، پذیرفتم. مقام معظم رهبری از شهید احمدی‌روشن به عنوان عزیز یاد کرده است.
وی در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدوارم به واسطه دعاهای شما این جشنواره بهتر برگزار شود. در مملکت ما هنوز جشنواره‌ای نیست که به آثار بچه‌های حزب‌اللهی بها بدهد اما در جشنواره عمار این اتفاق افتاد و هر چه که هست خالصانه ارائه شد.

۴

در پایان این مراسم نیز پوستر جشنواره فیلم عمار در خانه شهید احمدی‌روشن رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *