حضور پررنگ سفیرفیلم با ۲۲ اثر در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار

به گزارش سفیرفیلم، این موسسه امسال با ۲۲ اثر کوتاه و بلند در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت خواهد کرد.

نمایش ۱۶ اثر جدید سفیرفیلم برای نخستین بار در عمار

سفیرفیلم پس از حضور پررنگ خود با ۹ اثر در سال گذشته، امسال با دستی پرتر به میدان عمار آمده است. این موسسه قرار است برای نخستین بار ۱۶ اثر جدید خود را در این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش گذارد.

محمدحسین زهدی، مسئول واحد نمایش سفیرفیلم از ارسال ۲۲ اثر شامل ۱ اثر بلند، ۷ اثر نیمه بلند و ۱۴ اثر کوتاه به دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داده است.

«میتینگ»؛ اولین تجربه سفیرفیلم در ساخت فیلم داستانی

بر طبق همین گزارش سفیرفیلم در حوزه آثار بلند، با مستند تازه رونمایی شده «فاکتور صوری»، در حوزه آثار نیمه بلند با مستندهای جدید «الف، لام، میم»، «بوستان خانواده»، «اصل قصه»، «نازیسم»، «یزدان پرست»، «محیط امن» و نخستین فیلم داستانی سفیرفیلم با نام «میتینگ» و در حوزه آثار کوتاه با مستندهای جدید «اشغال آزادی»، مجموعه ۴ قسمتی تیزرهای «کالای کشتار»، «بشنویم، گفتگو و تأمل کنیم ۱و۲» از سری مستندهای سریالی «جای خالی»، «ضلع شرقی وال استریت» و «کلاه انگلیسی» از سری مستندهای سریالی «فاکتور صوری»، «نذر نظر»، «گرم بنوشید»، «Open Happiness»، «حاج حسین» و فیلم کوتاه «به جای من» در این دوره شرکت خواهد کرد.

وی افزود: «همچنین در بخش اقلام تبلیغی، تیزر و پوستر مستند «فاکتور صوری» را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده ایم.»

«کالای کشتار»؛ دعوت به مبارزه همگانی با مصرف کالاهای اسرائیلی

مسئول واحد نمایش سفیرفیلم در ادامه گفت: «سفیر در آثار امسال خود تمرکز ویژه ای بر موضوع مظلومیت غزه و جنایات رژیم اشغالگر قدس دارد و ۷ اثر با موضوع غزه تولید کرده است که ۵ اثر آن در قالب تیزرهایی تبلیغاتی «کالای کشتار» در مبارزه همگانی با مصرف کالاهای اسرائیلی است.»

زهدی با بیان آنکه «سفیر برای نخستین‌بار است که با این تعداد مستند جدید و دیده نشده در جشنواره عمار شرکت می‌کند» عنوان کرد: «اهمیت جشنواره عمار برای سفیرفیلم زیاد است و ما سعی کرده ایم آثار جدید خود را به زمانبندی این جشنواره برسانیم.»

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *