راهیابی ۹ اثر سفیرفیلم به بخش مسابقه جشنواره فیلم عمار

به گزارش سفیرفیلم، در فاصله چهار روز مانده به مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار، اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه پنجمین دوره این جشنواره اعلام شد.

بر اساس این گزارش ۹ اثر از سفیرفیلم در لیست آثار راه یافته به بخش مسابقه مشاهده می شود.

بنا بر اطلاعیه روابط عمومی این جشنواره، آثار راه یافته سفیرفیلم به بخش مسابقه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار به این شرح است:

۱. فیلم داستانی میتینگ | بخش فیلم داستانی

۲. مستند الف، لام، میم | بخش فیلم مستند- جنگ نرم و حرکت های خودجوش مردمی

۳. مستند فاکتور صوری | بخش فیلم مستند- اقتصاد مقاومتی و نقد درون گفتمانی

۴. مستند نازیسم | بخش فیلم مستند- اقتصاد مقاومتی و نقد درون گفتمانی

۵. مستند بوستان خانواده | بخش فیلم مستند- اقتصاد مقاومتی و نقد درون گفتمانی

۶. مستند کلاه انگلیسی | بخش فیلم مستند- اقتصاد مقاومتی و نقد درون گفتمانی

۷. کالای کشتار ۱ (غذای خوب، زندگی خوب) | بخش نماهنگ

۸. کالای کشتار ۳ (لوازم آرایش لورآل) | بخش نماهنگ

۹. Open Happiness | بخش نماهنگ

۱۰. تیزر مستند فاکتور صوری | بخش اقلام تبلیغی

۱۱. پوستر مستند فاکتور صوری | بخش اقلام تبلیغی

۳۷۰۸slider

«میتینگ» به عنوان اولین تجربه سفیرفیلم در ساخت فیلم داستانی است. این فیلم کوتاه به کارگردانی امیرعباس ربیعی و پیرامون جنگ آمریکا در عراق است. «میتینگ» پیش از این توانسته دیپلم افتخار بهترین فیلم داستانی کوتاه را در بخش جلوگاه نور سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از آن خود کند.

مستند «الف، لام، میم» به کارگردانی محمدمهدی فکریان، روایتگر زندگی جوانی ۳۵ ساله است که با تحصیلات ابتدایی و تلاش مستمر خود توانسته پس از ۵ سال حافظ کل قرآن شود. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره عمار به نمایش در خواهد آمد.

مستند «فاکتور صوری» به کارگردانی سیدمهدی کرباسی، تازه ترین اثر رونمایی شده سفیرفیلم با موضوع نقد نظام بانکی کشور است که چندی ست اکران های دانشگاهی آن در حال انجام است.

مستند جدید «نازیسم» به کارگردانی امیرحسین خلیلی، با بررسی وضعیت آب در یکی از روستاهای کشور، در پی آنست تا به شکلی غیرمستقیم حقانیت نظریه پیشرفت با عدالت را اثبات نماید و عواقب پیشرفت منهای عدالت را به همگان گوشزد نماید. این مستند برای نخستین بار در جشنواره عمار به نمایش در خواهد آمد.

مستند «بوستان خانواده» اثر جدید سفیرفیلم به کارگردانی محمد دیماسی، به بررسی آسیب ها و تبعات منفی تک فرزندی و بعضا بی فرزندی در جامعه و خانواده ها می پردازد. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره عمار به نمایش در خواهد آمد.

مستند کوتاه «کلاه انگلیسی»، ساخته سیدمهدی کرباسی، اولین قسمت از مجموعه مستندهای سریالی «فاکتور صوری» است که قرار است در تببین بیشتر موضوع نقد نظام بانکی ورود کند. این مستند برای نخستین بار در جشنواره عمار به نمایش در خواهد آمد.

مجموعه تیزرهای تبلیغاتی «کالای کشتار»، ساخته محمدرضا امامقلی، دعوتی به یک حرکت همگانی در مبارزه با مصرف کالای های اسرائیلی توسط مسلمانان است. این مجموعه مستند در قالب تیزرهای تبلیغاتی در قسمت های متعدد به معرفی برندهای مختلف کالاهای اسرائیلی می پردازد. ۴ قسمت از این مجموعه مستند برای نخستین بار در جشنواره عمار به نمایش در خواهد آمد.

مستند کوتاه «Open Happiness»، ساخته محسن آقایی نمایشی از مظلومیت مردم مسلمان غزه در جنگ با اسرائیل است.

پیش از این محمدحسین زهدی، مسئول نمایش سفیرفیلم از شرکت ۲۲ اثر این موسسه در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داده بود.

گفتنی ست این آثار و دیگر آثار ارسالی سفیر به پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار در تاریخ ۱۱ لغایت ۱۹ دی ماه به صورت همزمان در سینما فلسطین تهران و سراسر کشور اکران خواهند شد. همچنین برگزیدگان بخش های نماهنگ و اقلام تبلیغی (پوستر و تیزر) در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام خواهند شد.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *