سفیر در عمار | «الف، لام، میم»؛ نمایشی از همت و پشتکار

به گزارش سفیرفیلم، این موسسه امسال با ۲۲ اثر شامل ۱ اثر بلند، ۷ اثر نیمه بلند و ۱۴ اثر کوتاه در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت کرده است. سفیرفیلم قرار است برای نخستین بار ۱۶ اثر جدید خود را در این دوره از جشنواره به نمایش گذارد.

«سفیر در عمار» پرونده ای برای معرفی هر یک از این آثار جدید است. برای نخستین شماره به معرفی مستند «الف، لام، میم» می پردازیم:

مستند «الف، لام، میم»:Alef Lam Mim
«الف، لام، میم» که به تازگی مراحل انتهایی ساخت خود را به پایان رسانده است، برای نخستین بار در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش درخواهد آمد.

این مستند ۲۳ دقیقه ای که تهیه و تولید آن در مرکز سفیرفیلم انجام شده است، با پرداختن به زندگی جوانی ۳۵ ساله به نام «روح الله» که با نداشتن سواد کافی و تلاش مستمر خود توانسته پس از ۵ سال حافظ کل قرآن شود، به تاثیر و اهمیت قرآن در زندگی می پردازد.

این فیلم که در بخش هایی بازسازی شده، توسط مرتضی ستاری آرانی تهیه‌ و محمدمهدی فکریان کارگردانی شده است.

گفتنی است طبق اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار، «الف، لام، میم» توانسته به بخش مسابقه فیلم مستند- جنگ نرم و حرکت های خودجوش مردمی این دوره از جشنواره راه یابد.

آنونسی از این مستند را مشاهده کنید:

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2014/12/AlefLamMim.flv’ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2014/12/Untitled-1.jpg’]

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *