سفیر در عمار | «میتینگ»؛ اولین تجربه سفیرفیلم در ساخت فیلم داستانی

به گزارش سفیرفیلم، این موسسه امسال با ۲۲ اثر شامل ۱ اثر بلند، ۷ اثر نیمه بلند و ۱۴ اثر کوتاه در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت کرده است. سفیرفیلم قرار است برای نخستین بار ۱۶ اثر جدید خود را در این دوره از جشنواره به نمایش گذارد.

«سفیر در عمار» پرونده ای برای معرفی هر یک از این آثار جدید است. در سومین شماره به معرفی نخستین فیلم داستانی سفیرفیلم، «میتینگ» می پردازیم:

فیلم داستانی «میتینگ»:

Meeting

«میتینگ» نام اولین اثر داستانی مرکز سفیرفیلم است. این اثر داستانی کوتاه را سفیرفیلم به عنوان اولین تجربه خود در حیطه کار داستانی ساخته و به پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال کرده است.

سفیرفیلم در اولین تجربه داستانی خود موضوع جنگ آمریکا در عراق را انتخاب کرده است. «میتینگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرعباس ربیعی داستان مایکل، سربازی آمریکایی است که در کمپ نیروهای ارتش در عراق استقرار دارد و دچار بیماری روانی شده است؛ برادر او نیز در بخش دیگری از ارتش کار می کند اما …

حمیدرضا افضل اصل و حسین دریس بازیگران اصلی این فیلم هستند. احمد گودرزی تصویربردار، مهرداد جلوخانی صداگذار، سجاد پهلوان زاده تدوینگر و محسن جسور و امیرعباس ربیعی نویسندگی کار را برعهده داشته اند.

این فیلم کوتاه ۱۷ دقیقه ای پیش از این توانسته دیپلم افتخار بهترین فیلم داستانی کوتاه در بخش جلوگاه نور سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و فیلم سوم برگزیده در بخش بین الملل ششمین جشنواره فیلم های دانشجویی را از آن خود کند و اکنون در سومین گام توانسته به بخش مسابقه فیلم داستانی این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار راه یابد.

آنونس این فیلم را می توانید از بخش زیر مشاهده کنید:

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2014/12/Announce.flv’ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2014/12/chandresanei-1.jpg’]

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *