چهارمین کارگاه آموزشی سفیر در عمار برگزار می شود

به گزارش خبرنگار سفیرفیلم، معاونت آموزش سفیرفیلم در چهارمین کارگاه آموزشی خود در جشنواره عمار، کارگاه «تدوین مقدماتی» را فردا ۱۴ دی ماه با ارائه محسن آقائی برگزار می کند.

در این کلاس که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در سالن ۳ سینما فلسطین برگزار می شود، نکاتی مقدماتی راجع به اصول و اصطلاحات تدوین آموزش داده خواهد شد. اهمیت و تاریخچه ابداع تدوین، تاثیرات تدوین بر فیلم، فضا و زمان در تدوین، خلق زمان سینمایی، خلق جغرافیای سینمایی، انواع نماهای تدوینی، تدوین تداومی و… برخی از اصطلاحاتی هستند که در این کارگاه آموزش داده خواهند شد.

این کارگاه که پژوهش آن به طور کامل در معاونت آموزش سفیر انجام شده و گردآوری و تولید علم صورت گرفته در سفیر است، توسط محسن آقایی برگزار می شود. آقایی دانشجوی کارشناسی ارشد تهیه کنندگی مستند از دانشگاه صداوسیماست و سابقه تدریس در انجمن سینماگران جوان و دانشگاه های مختلف را داشته است.

گفتنی است کارگاههای آموزشی جشنواره عمار از ۱۱ تا ۱۷ دی ماه ۹۳ در دو نوبت صبح (۱۰ تا ۱۲) و ظهر (۱۳ تا ۱۵) در سالن شماره ۳ سینما فلسطین برگزار می شود. برای ثبت نام در این کلاس ها بایست به درگاه ثبت نام کارگاه های آموزشی عمار در سایت ammarfilm.ir مراجعه کنید.

برای دیدن برنامه کامل کلاس‌های آموزشی سفیرفیلم در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *