اسامی آثار نامزد دریافت فانوس سفیرفیلم در پنجمین جشنواره فیلم عمار‎

به گزارش خبرنگار سفیرفیلم، در فاصله دو روز مانده به مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار، هیات های داوران بخش های پویانمایی، مستند و داستانی نامزدهای دریافت فانوس این دوره جشنواره را اعلام نمودند.

بر اساس این گزارش ۴ اثر از سفیرفیلم نامزد دریافت فانوس شدند:

در بخش مستند اقتصاد مقاومتی:

۱. مستند فاکتور صوری | سیدمهدی کرباسی

۲. مستند کلاه انگلیسی | سیدمهدی کرباسی

۳. مستند نازیسم | امیرحسین خلیلی

در بخش داستانی نیمه بلند:

۴. فیلم داستانی میتینگ | امیرعباس ربیعی

۳۷۰۸slider1

«میتینگ» به عنوان اولین تجربه سفیرفیلم در ساخت فیلم داستانی است. این فیلم کوتاه به کارگردانی امیرعباس ربیعی و پیرامون جنگ آمریکا در عراق است. «میتینگ» پیش از این توانسته بهترین فیلم داستانی کوتاه در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و فیلم برگزیده بخش بین الملل ششمین جشنواره فیلم های دانشجویی شود.

مستند «فاکتور صوری» به کارگردانی سیدمهدی کرباسی، تازه ترین اثر رونمایی شده سفیرفیلم با موضوع نقد نظام بانکی کشور است که چندی ست اکران های دانشگاهی آن در حال انجام است.

مستند جدید «نازیسم» به کارگردانی امیرحسین خلیلی، با بررسی وضعیت آب در یکی از روستاهای کشور، در پی آنست تا به شکلی غیرمستقیم حقانیت نظریه پیشرفت با عدالت را اثبات نماید و عواقب پیشرفت منهای عدالت را به همگان گوشزد نماید.

مستند کوتاه «کلاه انگلیسی»، ساخته سیدمهدی کرباسی، اولین قسمت از مجموعه مستندهای سریالی «فاکتور صوری» است که قرار است در تببین بیشتر موضوع نقد نظام بانکی ورود کند.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *