سفیر در عمار | «نازیسم»، نمایشی از عواقب پیشرفت منهای عدالت

به گزارش سفیرفیلم، این موسسه امسال با ۲۲ اثر شامل ۱ اثر بلند، ۷ اثر نیمه بلند و ۱۴ اثر کوتاه در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت کرده است. سفیرفیلم قرار است برای نخستین بار ۱۶ اثر جدید خود را در این دوره از جشنواره به نمایش گذارد.

«سفیر در عمار» پرونده ای برای معرفی هر یک از این آثار جدید است. در دهمین شماره به معرفی مستند «نازیسم» می پردازیم:

مستند «نازیسم»:

۰۰۲۴-Poster

مستند «نازیسم» برای نخستین بار امروز ۱۸ دی ماه، در آخرین روز از پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار اکران خواهد شد.

«نازیسم» به کارگردانی امیرحسین خلیلی و تهیه شده در مرکز سفیرفیلم، با بررسی وضعیت آب در یکی از روستاهای کشور، در پی آن است تا به شکلی غیرمستقیم حقانیت نظریه پیشرفت با عدالت را اثبات کند و عواقب پیشرفت منهای عدالت را به همگان گوشزد نماید.

این مستند ۱۵ دقیقه ای نمایشی از عواقب پیشرفت منهای عدالت و تبعات اجتماعی آن است. روستای نازی که سال‌ها پیش از نعمت آب فراوان برخوردار بوده است، این روزها با پیدایش یک مزرعه در کنار خود شاهد خشک شدن چشمه اش است و با مهاجرت اهالی و فقر مردم روبرو شده است.

طبق اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار «نازیسم» توانسته نامزد دریافت فانوس بخش اقتصاد مقاومتی این دوره از جشنواره عمار شود.

این مستند امروز ساعت ۱۸ دی ماه، ساعت ۱۶:۴۵ در سالن شماره ۱ سینما فلسطین، محل برگزاری پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار اکران می شود.

آنونسی از این فیلم را می توانید از بخش زیر مشاهده کنید:

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2015/01/Nazism-Announce.flv’ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2015/01/556.jpg’]

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *