فردا اختتامیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار

پس از هشت روز رقابت آثار فیلمسازان در سینما فلسطین، آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، روز جمعه ۱۹ دی ماه در سالن شماره یک سینما فلسطین تهران برگزار می شود. در این مراسم بخش های فیلم داستانی، مستند، انیمیشن، بین الملل و برنامه های تلویزیونی برگزیدگان خود را از بین نامزدهای اعلام شده خواهند شناخت.

بر اساس همین گزارش، در این مراسم از حاج صادق آهنگران، مداح اهل بیت و حماسه خوانِ ایام دفاع مقدس تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین طبق اخباری که پیش از این اعلام شده بود، از ترانه جدید حامد زمانی با عنوان «و این اول عشق است» با موضوع رویش های هنر انقلاب پس از فتنه ۸۸ رونمایی می شود.

گفتنی است حضور در این مراسم که از ساعت ۱۸:۳۰ در سینما فلسطین (واقع در تقاطع خیابان ولیعصر و طالقانی) برگزار می شود، برای عموم مردم آزاد است. همچنین مانند افتتاحیه قرار است این مراسم به طور زنده از طریق شبکه نمایش پخش شود.

شایان ذکر است که برنامه اکران های مردمی جشنواره عمار، در سراسر کشور پس از اختتامیه سینما فلسطین ادامه داشته و کماکان داوطلبان برگزاری اکران های مردمی می توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۸۰۱ و یا سایت ammarfilm.ir برای این منظور ثبت نام کنند.

منبع: عمارفیلم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *