آمادگی «سینمامارکت» برای توزیع آثار هنرمندان جشنواره فیلم عمار

به گزارش سفیرفیلم، مهرداد خوشبختی، مدیر فروش فروشگاه اینترنتی «سینمامارکت» از آمادگی این فروشگاه برای توزیع آثار شرکت یافته در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

خوشبختی با دعوت از کارگردانان و تولیدکنندگان حاضر در جشنواره فیلم عمار گفت: فروشگاه «سینمامارکت» آماده است با کمترین هزینه و بیشترین سوددهی، در جهت کمک به اقتصاد فرهنگ و دسترسی بهتر مخاطبان به محصولات ارزشمندی که در جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش درآمدند، این آثار را در شبکه توزیع و فروش خود اضافه کند.

وی افزود: وی افزود: بدین منظور تولیدکنندگان مستقل و نهادهای تولیدکننده که علاقه مند به توزیع محصول شان از طریق سایت «سینمامارکت» (cinemamarket.ir) هستند، می توانند با استفاده از  ایمیل Info@cinemamarket.ir یا شماره تلفن ۸۸۹۰۱۹۹۷-۰۲۱ با دفتر «سینمامارکت» ارتباط برقرار کنند و در کمترین زمان این امر محقق شود.

مدیر فروش سینمامارکت در توضیح این فروشگاه بیان داشت: «سینمامارکت» فروشگاهی اینترنتی است که در ابتدا با همکاری سه موسسه سفیرفیلم، خانه مستند انقلاب اسلامی و زلال هنر شکل گرفت و به مرور محصولات دیگر تولیدکنندگان آثار فرهنگی به آن افزوده شد. این فروشگاه توزیع و فروش مجازی، در راستای حمایت و تشکیل‌ شبکه فروش محصولات رسانه‌ای فرهنگی راه اندازی شد.

خوشبختی افزود: ویژگی اصلی این فروشگاه آنلاین، برخورداری از دو شیوه متفاوت خرید محصول از طریق خرید پستی و خرید لینک دانلود غیرقابل‌ کپی است که با این اقدام شاهد کاهش چشمگیر هزینه‌های زیرساختی، امکان سودرسانی بیشتر به تولیدکنندگان و تسهیل پروسه خرید برای مشتریان خواهیم بود.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *