رئیس سازمان سینمایی کشور به تماشای «جای خالی» نشست

حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی ظهر امروز 17 بهمن با حضور در برج میلاد به تماشای دو مستند «جای خالی» و «آزاد راه» نشست.

وی پس از تماشای فیلم بیان داشت: مستند «آزاد راه» را خیلی دوست داشتم. مستندی بسیار قوی، قدرتمند و خوش ساخت بود. کار تحقیقی خیلی خوبی درباره مستند انجام شده بود. مستند «جای خالی» را هم دیدم و آن هم موضوع بسیار جذابی داشت.

وی سپس در جمع خبرنگاران گفت: سینمای مستند، سینمای فرهنگی و فرهیخته ما است و جایگاه مهمی در سینمای ایران دارد.

وی تاکید کرد: مستندسازان ما قشر تحصیل‌کرده با سواد و فهمیی هستند که کارشان بسیار ارزشمند است چون بسیاری از رویدادهای کشور را ثبت می کنند و از این نظر جای تشکر و تقدیر دارند.

ایوبی درباره اینکه آیا جای نمایش مستندها در جشنواره فجر است یا باید در همان جشنواره «سینما حقیقت» حضور داشته باشند؟ بیان کرد: خیلی از مستندسازان می‌خواهند در مهم ترین اتفاق سینمایی کشور که جشنواره فیلم فجر است شرکت داشته باشند چون در این جشنواره آثارشان بیشتر در معرض دید عموم قرار می گیرد. در حال حاضر ما جشنواره فیلم «سینما حقیقت» را هم داریم که جشنواره تاثیرگذار و خوبی است اما مطالبه مستندسازان این بوده که برای بیشتر دیده شدن در جشنواره فیلم فجر هم حضور داشته باشند.

ایوبی در پایان درباره نمایش فیلم های مستند در سالن اصلی برج میلاد و استقبال از آن هم توضیح داد: البته باید تا آخر جشنواره صبر کنیم تا بازخوردها را بگیریم اما مطمئنا این اقدام اثر بسیار خوبی داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *