سفیرفیلم مستند «چشم در برابر چشم» را رونمایی می کند

به گزارش سفیرفیلم، مراسم رونمایی رسمی از مستند «چشم در برابر چشم»، رأس ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۳ اسفندماه با حضور خانم آمنه بهرامی و فریدالدین حداد عادل و همچنین با همکاری بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در سالن امام رضا(ع) این دانشگاه برگزار خواهد شد.

مستند «چشم در برابر چشم» اثری به کارگردانی محمد علی صدری نیا و تهیه کنندگی میرمحمد حسین رضوی است که پدیده شوم اسید پاشی را در کشور مورد بررسی قرار می دهد و روایتی متفاوت از وقایع تلخی که در چند سال گذشته در مورد جنایت اسید پاشی رخ داده است، ارائه می دهد.

۱۳۹۳۱۱۲۸۰۰۰۳۳۴_PhotoL

گفتنی است در این اثر به پرونده اسید پاشی «آمنه بهرامی» به شکلی متفاوت پرداخته شده است و وقایعی ناگفته را از زبان قربانی و همچنین افراد دیگر روایت کرده است. همچنین این مستند به بهانه اسیدپاشی های اصفهان به سراغ بازخوانی یک پرونده قدیمی در مورد اسیدپاشی نیز رفته است. حواشی رسانه ای بوجود آمده پس از این اتفاق که منجر به اعتراضاتی در اصفهان شد نیز از موضوعاتی است که در فیلم مورد بررسی قرار گرفته است.

۱۳۹۳۱۱۲۸۰۰۰۳۳۲_PhotoL

این اثر به همت سفیرفیلم پخش می شود و اکران دانشگاهی آن به زودی آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است مستند «چشم در برابر چشم» تقدیرشده در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار است. برای مشاهده و دریافت پوستر این اثر اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *