درخواست ۵۰ اکران در ۳ روز از مستند «چشم در برابر چشم»

محمدرضا تاجدین، معاون عرضه و تعاملات مرکز سفیرفیلم در گفت و گو با خبرنگار سفیرفیلم بیان داشت: با وجود گذشت تنها سه روز از آغاز ثبت نام اکران های مستند «چشم در برابر چشم»، بسیاری از دانشگاه های کشور برای اکران این مستند اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: تا امروز قریب به ۵۰ دانشگاه کشور برای اکران این مستند ثبت نام کرده اند که از این میان می توان به دانشگاه هایی همچون دانشگاه تهران، علم و صنعت، تربیت مدرس، علوم و تحقیقات، شیراز، اصفهان، صنعتی همدان، صنعتی اصفهان، گیلان، یزد و … اشاره کرد.

معاون عرضه و تعاملات سفیرفیلم خاطرنشان کرد: جالب است بدانید تنها در روز رونمایی این اثر ۱۴ دانشگاه برای اکران عمومی آن درخواست ارائه کردند که این امر خود نشان از اقبال دانشجویان به این اثر جنجالی و جذاب است.

تاجدین پیرامون این اثر بیان داشت: این مستند به کارگردانی سیدمحمدعلی صدری نیا و تهیه کنندگی میرمحمدحسین رضوی است درباره جنایت اسیدپاشی چند سال اخیر در کشور است که سفیرفیلم پخش آن را برعهده دارد. این مستند توانسته است موضوع تلخی را که باعث رنجش افکار عمومی شد به خوبی بررسی کند و آن را بشکافد. به نظر ما سرپوش گذاشتن بر سر این اتفاق یک حرکت اشتباه است و ابعاد مختلف این حادثه باید بررسی شود.

وی ادامه داد: سفیرفیلم بدین وسیله از فعالان فرهنگی دانشگاه ها و گروه های فرهنگی دعوت می کند تا با اکران این مستند سهمی در آگاهی بخشی و روشنگری افکار داشته باشند.

وی درباره بازه اکران این مستند اظهار داشت: اکران دانشجویی این مستند تا خرداد ماه ۹۴ یعنی پایان سال تحصیلی به مرور ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که سفیرفیلم آمادگی خود را برای پوشش خبری- تصویری و همچنین دعوت از عوامل مستند برای حضور در اکران های سراسر کشور اعلام می کند.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *