سومین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه آغاز شد

به گزارش سفیرفیلم، سومین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه با حمایت و مشارکت سفیرفیلم آغاز شد.

این جشنواره که تا پیش از این در سطح محدودتری برپا می‌شد، امسال برای نخستین بار به صورت کشوری برگزار شده و محل مناسبی برای به تصویر کشیدن استعدادهای هنری دانش‌آموزان سراسر کشور است.

موسسه سفیرفیلم نیز ضمن حمایت خود از برگزاری چنین جشنواره هایی، با آموزش علاقه مندان نقش مهمی را در تربیت آینده سازان این عرصه ایفا می کند.

در این جشنواره، آثار در قالب‌های فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و فیلم علمی زیر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین در راستای همکاری مدرسه و خانواده، یک بخش ویژه محتوایی با موضوع «خانواده و مدرسه» در نظرگرفته شده که متقاضیان می‌توانند فیلم‌های خود را در این بخش نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مراحل شرکت در جشنواره از این قرار است:

متقاضیان شرکت کننده در جشنواره بایستی برای ثبت نام در جشنواره عبارت «جشنواره مدرسه» را به شماره ۱۰۰۰۳۷۳۷ ارسال کنند و منتظر تایید ثبت نام خود باشند.
برای ارسال فیلم کافی است به سایت آپارات و پنل اختصاصی جشنواره به نشانی www.aparat.com/madresefestival مراجعه کرده و فیلم خود را در این پنل بارگزاری کنند و آخرین مهلت ثبت و ارسال آثار ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ است.

بنابر این گزارش، این جشنواره با حمایت باشگاه فیلم سوره حوزه هنری، مرکز سفیرفیلم، سایت آپارات و بنیان الکتریک (النون) برگزار شده و برگزیدگان جشنواره در مراسم اختتامیه‌ای که در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ برگزار می‌شود اعلام خواهند شد.

همچنین مقررات و اطلاعات تکمیلی جشنواره در سایت گروه «هنر و ما» به نشانی www.honaroma.ir موجود است.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *