مراسم رونمایی از مستند «یزدان پرست» برگزار می شود

به گزارش سفیرفیلم، مراسم گرامیداشت شهید یزدان پرست به همراه رونمایی از مستند «یزدان پرست» ساخته سفیرفیلم روز  دوشنبه ۳۱ فروردین سال ۹۴ در دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت این شهید والامقام همزمان با ایام شهادت شهید آوینی، روز دوشنبه ۳۱ فروردین از ساعت ۱۱ الی ۱۳ در سالن اصلی دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد.

مستند «یزدان پرست» به کارگردانی محمدجعفر مستشرق اثری درباره زندگی شهید مهندس یزدان پرست است که در آن به شخصیت، منش اخلاقی و وقایع زندگی شهید یزدان پرست می پردازد. این مستند که با همکاری سفیرفیلم تهیه و تولید شده است در مراسم بزرگداشت این شهید در دانشگاه علم و صنعت برای عموم علاقه مندان رونمایی خواهد شد.

شهید مهندس محمدسعید یزدان پرست روز بیستم فروردین ماه ۱۳۷۲ در منطقه عملیاتی «فکه» واقع در مناطق مرزی خوزستان، به همراه تیم مستند سازی روایت فتح و در کنار سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی به درجه شهادت نائل آمد و در کنار شهید آوینی در بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

گفتنی است مراسم رونمایی از کتاب این شهید نیز سال گذشته با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت برگزار گردید که با استقبال خوب علاقه مندان نیز مواجه شد.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *