آغاز فروش مستند «به دنبال حقیقت» از سینمامارکت

به گزارش سفیرفیلم طی تعامل صورت گرفته مابین سینمامارکت و مرکز گسترش تجربی، توافق حاصل شد که ۴ محصول از تولیدات مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند از طریق فروشگاه اینترنتی سینمامارکت عرضه شود.

پس از توافق صورت گرفته مابین سینمامارکت و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مستندهای «به دنبال حقیقت»، «از پاریز تا پاریس»، «معلم»، «سبز سپید سرخ» و «آینه‌های غبار گرفته»، وارد محصولات سینمامارکت شد و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://cinemamarket.ir اقدام به خرید محصولات نمایند.

مستند «به دنبال حقیقت» فیلمی با موضوع چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی در لبنان و نحوه اسارت آنان است. این مستند در کشور‌های لبنان، فرانسه و ایران تصویربرداری شده و در آن، فرزند سیدمحسن موسوی به عنوان راوی حضور دارد. او در طول فیلم، با آدم‌هایی که به نوعی درگیر ماجرای ربوده شدن این دیپلمات‌ها بوده‌اند، دیدار می‌کند و طی گفت‌وگو‌هایی با زندانبانان تلاش می‌کند اطلاعات ارزشمندی درخصوص این شخصیت‌ها کسب و ارائه کند.

haghighat2

مستند «آینه‌های غبارگرفته» روایتی از تاریخچه روزنامه ایران و چگونگی تاسیس اولین روزنامه فارسی زبان در ایران است.

در این مستند سیر حوادث حاکم بر مطبوعات و روزنامه نگاری و تکوین قوانین آن تا سرگذشت روزنامه نگاران شهیر که در راه احقاق حقوق مردم جان بر کف نهادند، مرور می‌شود.

ayene_1

لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی سینمامارکت به منظور عرضه محصولات چندرسانه‌ای در قالب‌های فیلم، مستند، انیمیشن و … ایجاد شده است و در حال حاضر این فروشگاه به دو صورت پستی و دانلودی محصولات خود را عرضه می‌کند. همچنین این فروشگاه‌ آمادگی دارد طی توافق با تهیه‌کنندگان حقیقی و حقوقی، عرضه دیگر محصولات چندرسانه‌ای را نیز برعهده بگیرد.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *