مجموعه «کالای کشتار» را از شبکه افق ببینید

به گزارش سفیرفیلم، در آستانه روز جهانی قدس، مجموعه تیزرهای ضدصهیونیستی «کالای کشتار» از شبکه افق سیما پخش می گردد.

مجموعه مستند «کالای کشتار»، ساخته محمدرضا امامقلی و تهیه شده در مرکز سفیرفیلم، دعوتی همگانی به تحریم کالای های صهیونیستی توسط مسلمانان است. این مجموعه مستند در قالب تیزرهای تبلیغاتی در قسمت های متعدد به معرفی برندهای مختلف کالاهای اسرائیلی می پردازد. ۵ قسمت از این مجموعه مستند تاکنون در مرکز سفیرفیلم تولید شده است.

قسمت نخست این مجموعه، با عنوان «گرم بنوشید» یا Drink Warm در معرفی برند «کوکاکولا»، چندی پیش توسط سفیرفیلم در فضای مجازی منتشر شد که با استقبال بسیار مخاطبان مواجه شد و زمینه تولید قسمت های بعد را فراهم کرد.

قسمت دوم این مجموعه با عنوان «غذای خوب، زندگی خوب» در معرفی شیر خشک «نان» تولید شده است که از زاویه ای متفاوت به این محصول صهیونیستی می پردازد.

قسمت سوم این مجموعه با عنوان «استراحت کن، کیت کت بخور» در معرفی برند شکلات سازی «کیت کت» و قسمت چهارم این مجموعه با عنوان «لوازم آرایش لورآل» در معرفی برند محصولات آرایشی «لورآل» ساخته شده است. قسمت آخر این مجموعه نیز با عنوان «نستله» به معرفی برند «نستله» می پردازد.

مجموعه تیزرهای «کالای کشتار» پیش از این در جشنواره عمار و جشنواره رویش و جشنواره فیلم دانشجویی اکران شده بود که مورد استقبال مخاطبان نیز واقع گردید.

این تیزرها در ایام روز جهانی قدس از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

قسمت نخست این مجموعه، با نام «گرم بنوشید» را در ذیل مشاهده می کنید:

[fvplayer src=”http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2015/07/مستند-کالای-کشتار-سفیرفیلم.flv” splash=”http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2015/07/url.jpg”]

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *