«آغوش امن» نماهنگی برای پاسداشت شهدای غواص

سایت خطب شکن در گفت و گو با محمدمهدی فکریان، یکی از کارگردان های نماهنگ «آغوش امن» به این اثر پرداخته است.

به گزارش خطب شکن، نماهنگ «آغوش امن» تازه‌ترین اثر موسیقایی رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشور که بر روی شعری از یاحا کاشانی خوانده است در هفته دفاع مقدس از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

این اثر به کارگردانی مشترک محمد مهدی فکریان و علی طادی به سفارش سفیرفیلم، خانه موسیقی بسیج در مدت زمان ۷ دقیقه تولید شده است.

فکریان پیرامون چگونگی تولید این نماهنگ عنوان کرد: شروع کار نماهنگ «آغوش امن» از دو ماه پیش و در زمان ورود شهدای غواص آغاز شد و دو ماه تولید آن به طول انجامیده است.

وی افزود: تدوین کار به صورت شبانه روزی انجام شده و بخش‌های مربوط به جلوه‌های ویژه آن هم توسط سید مصطفی میرحسینی از هنرمندان شهرستان صورت پذیرفته است.

Poster

فکریان به گروه سازنده اثر اشاره و خاطر نشان کرد: نماهنگ روایتی داستانی دارد و در آن هم از تصاویر آرشیوی بهره بردیم و هم قسمت‌هایی از آن در شهرک دفاع مقدس و فضای شهری بازسازی شده است که با توجه به توانایی گروه سازنده‌ای که ما را در این کار همراهی کردند و همه آن‌ها از برترین‌های ایران و عوامل سینمایی بودند پیش‌بینی می‌شود کیفیت کار در سطح بالایی باشد و مورد استقبال قرار گیرد.

وی تهیه این نماهنگ را حاصل لطف خود شهدا دانست و تصریح کرد: به دلیل دشواری‌هایی که در تولید کار وجود داشت در مواقعی با مشکلاتی رو‌به‌رو می شدیم که به لطف خود شهدا و کمک آن‌ها این موانع برداشته می ‌شد و کار مجددا ادامه پیدا می‌کرد.

گفتنی است نماهنگ «آغوش امن» اولین اثر سفیرفیلم در حوزه نماهنگ است که به زودی نیز در مراسمی از آن رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *