رضا صادقی: «آغوش امن» را به مادران درد کشیده تقدیم می کنم

به گزارش سفیرفیلم، نماهنگ «آغوض امن» تازه ترین نماهنگ برای شهدای غواص با صدای رضا صادقی کاری از سفیرفیلم و خانه موسیقی بسیج امروز منتشر شد.

در فاصله کمتر از چند ساعت از انتشار و پخش تلویزیونی، این اثر در شبکه های اجتماعی و رسانه ملی با استقبال گرم مردم مواجه شد.

این نماهنگ که با شعری از یاحا کاشانی خواند شده است، به کارگردانی علی طادی و محمدمهدی فکریان در مرکز سفیرفیلم تهیه شده که به مناسبت هفته دفاع مقدس در رسانه ملی و فضای مجازی منتشر شده است. یاحا کاشانی این شعر را در یک شب بیداری در بحبوحه تشییع شهدای غواص سروده و رضا صادقی پای اجرای آن اشک ریخته است. اجرایی که به تعبیر او از تمام وجود برای آن انرژی گذاشته است.

اکنون رضا صادقی، خواننده این اثر در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود در این باره نوشت:

“مرداى مردى از این خاک رفتن که لبخندمون و مدیونشونیم …. فارغ از هر مُرده باد و زنده باد قهرمان این سرزمینن …. خاک دست بستتون سرمه چشماى ما، این کارو تقدیم میکنم به مادران دردکشیده ایى که فقط خدا شنید صداى ناله هاى قلبشون و … ممنون از یاحا، فرشید و شجاعت که با قلبشون همراه بودن ……. قهرمان سازى نداریم چون قهرمان داریم ….. ممنون قهرمان وطنم ممنون عمو غیرتا …… ماها میفهمیم که چه کردین فقط خدا کنه اونهای که لقمه سفره مردم و میبرن بفهمن چه میکنن و از دستاى بسته شما خجالت بکشن …… دوستون داریم عمو غیرتا”

reza sadeghi

یاحا کاشانی، شاعر این نماهنگ نیز در یادداشتی نوشت:

“ترانه اى که خدا رو شکر عاقبت بخیر شد با صداى گرم و پر از احساس عمو رضاى صادقى عزیز و ملودی به جاى فرشید ادهمى و تنظیم مهربان شجاعت شفاهی و کارگرادنى على طادى عزیز و برای کلیپ سراسر احساس این کار و ممنون از بهرنگ عزیز خوشنام و همچنین موسسه سفیرفیلم که زحمت زیادى براى تولید این اثر کشیدن. امیدوارم که مورد قبول خانواده بزرگوار و از خودگذشته شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز قرار بگیرد و منو از دعاى خیرشون محروم نکن.”

 yaha kashani

شجاعت شفایی، تنظیم کننده نماهنگ «آغوش امن» نیز در یادداشتی در اینستاگرام خود نوشت:

“آماده کردن این قطعه برام کار خیلی سختی بود. چون بیشتر از اینکه بتونم درگیر تنظیم بشم، درگیر متن ترانه می شدم.«آغوش امن» با صدای رضا صادقی، ترانه یاحا کاشانی، اهنگسازی فرشید ادهمی و تنظیم من به مناسبت هفته دفاع مقدس از شبکه سوم سیما”

shojaat shafaei

نماهنگ «آغوش امن» در هفته دفاع مقدس از شبکه های مختلف صداوسیما پخش می شود.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *